/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Még ütősebb lett az Abarth zsebrakétája

2018. szeptember 06. 19:45   |   Autoblog
címkék:  

A Fiat skorpióval fémjelzett almárkája elővezette a vadonatúj 595 modellcsaládot, amely nem kevesebb, mint öt modellel igyekszik kiszolgálni a sportos lelkületű vásárlókat. A ferdehátú és kabrió változatban elérhető új Abarth 595 modellek 145-180 lóerővel téphetik az aszfaltot és az új sportkipufogónak köszönhetően még erőteljesebben szólnak.

Az új modellévre az Abarth 595 család összes modellje új fizimiskát vett fel és a lemezek alatt is számos változás történt. Mindegyik modell egységesen átrajzolt frontrészt kapott, nagyobb légbeömlő nyílással, ami 18%-kal fokozta a hűtési teljesítményt. Ez kedvező hatást gyakorolt a motor teljesítményére és erőleadására. A hátsó kötényt is módosították, és modellenként eltérő színű betéttel látták el. A fényszórókat is lecserélték és immár alapfelszerelés a LED-es nappali fény. Xenon lámpák felárért rendelhetők.

A kabinban immár alapfelszerelés az alul lapított, Alcantara bevonatú volán középállásjelzővel, a műszerfali díszítés modellspecifikus, a turbónyomásmérő pedig fehér megvilágítást kapott. Az 595 sorozat bázismodellje 16 colos kerekeken fut, 1,4 literes T-jet turbómotorja pedig 145 lóerős. A teljesítmény-centrikus, fiatal sofőröknek szánt 595 Pista követi a sorban, amelybe beépítették az új, aktív szelepes Record Monza Attivo kipufogórendszert, és az ellátmány része a telemetria rendszer is. Az 1,4-es motor itt 160 lóerőt tud.

Ennél még 5 lóerővel többet kínál a stílusos, bőrkárpitozású és gazdag felszereltségű Abarth 595 Turismo, amely 7,3 másodperces gyorsulásával kifejezetten fürge is. A Turismo változat exkluzív Asfalto Grey matt fényezéssel is megrendelhető, és kérésre szénszálas első splitterrel illetve külső tükörházakkal is felvértezik. Az 595 Turismo alatt 17-es kerekek forognak és hátul Koni FSD lengéscsillapítók dolgoznak.

Az új 595 családban a csúcsot teljesítmény szempontjából a Competizione változat képviseli, amibe beépítik a Record Monza Attivo sport kipufogórendszert és egyetlen modellként mechanikus önzáró első differenciálművel is kérhető. A négyhengeres turbómotor itt 180 lóerős, a nulla-százas sprint csupán 6,7 másodpercet vesz igénybe. A Competizione modell már komolyabb futóművet és fékrendszert is kap. Előre és hátulra is Koni FSD gátlókat építenek be, a lassításról pedig 4-dugattyús nyergekkel ellátott 305 mm-es Brembo tárcsák gondoskodnak.

Az első utasok Abarth Corsa by Sabelt kagylóülésekben foglalhatnak helyet. A hajtáslánc paraméterei hangolhatók, a Sport gomb megnyomásával a nyomatékleadás, a szervokormány és a kipufogó karaktere is megváltozik. Exkluzív opcióként a Competizione modell új Adrenalina Green zöld fényezéssel és fekete tetővel is rendelhető, az utastérbe pedig piros vagy sárga biztonsági övek kérhetők.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/