/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Megújult a Peugeot 308 család

2020. június 11. 20:00   |   Autoblog
címkék:  

A Peugeot 308 és 308 SW idén megújult arculattal jelenik meg a piacon. A modellek új karosszériaszínnel, valamint két új alumínium keréktárcsával gazdagodtak, a beltér legnagyobb újdonsága pedig a teljesen digitális műszerfal, illetve a fényes kivitelű központi kijelző.

A Peugeot 308 formavilága ötajtós és SW változatban is kiegyensúlyozott. A karosszéria szorosan követi a mechanikai elemek vonalát, ami robusztus és dinamikus jelleget kölcsönöz a modellnek. Idén a háromrétegű Vertigo kékkel bővül a karosszériaszínek választéka. További újdonság az Allure felszereltségi szinten a Zircon 16 collos gyémántfényű keréktárcsa, valamint egyes országokban a 17 collos Boca keréktárcsa is.

A legmagasabb felszereltségi szinten lesz elérhető az úgynevezett Black pack nevű csomag, amelyben a króm elemek nagy részét fényes feketével helyettesíthetjük. Így feketén ragyoghat a hűtőrács és az orr-rész oroszlánja, az irányjelzők és a ködlámpák kerete, az oldalablakok kerete, a 18 collos Saphir Black alumínium keréktárcsa, valamint az SW változat tetősínjei.

Az utastér legnagyobb újdonsága a 100%-ban digitális i-Cockpit műszerfal. A berendezés egy 10 hüvelykes, nagy felbontású digitális kijelzőből áll, amely a 208-ban és a 2008-ban megismert grafikai fejlesztéseket tartalmazza. A központi érintőképernyő fényes kidolgozású, a legmodernebb okostelefonok megoldásait idézve. Alapáras a Mirror Screen funkció, amely a telefon kijelzőjét az autó érintőképernyőjére vetíti. A berendezés az Android Auto és az Apple Carplay rendszerekkel is kompatibilis. A 3D navigációs rendszer beszédfelismerő funkcióval működik. A TomTo Traffic navigációval együtt segít a tájékozódásban, egyben pedig valós idejű forgalmi adatokat is szolgáltat.

A Peugeot 308 a magasabb kategóriákhoz méltó szinten kínál vezetést segítő rendszereket. A kínálatban megtalálható többek között az adaptív sebességszabályozó Stop funkcióval, a 180°-os tolatókamera, a Park Assist, a legújabb generációs automatikus vészfék és ütközésveszélyre figyelmeztető jelzés, a véletlen sávelhagyásra figyelmeztető jelzés, az éberségfigyelő rendszer, a közlekedésitábla-felismerő rendszer sebességajánlással, valamint az aktív holttérfigyelő rendszer.

A 308 hatékony benzin- és dízelmotorokkal készül, akár már 95 g/km-es CO2-kibocsátással. E motorok fogyasztását és károsanyag-kibocsátását már a WLTP-protokoll szerint mérték, és mindegyikük megfelel az Euro 6 szabvány előírásainak.

Benzinmotorok (3 henger, 1,2 liter hengerűrtartalom): PureTech 110 Stop&Start, 6 fokozatú manuális (BVM6) váltóval, PureTech 130 Stop&Start, 6 fokozatú manuális (BVM6) vagy 8 fokozatú automata (EAT8) váltóval.

Dízelmotorok  (4 henger, 1,5 liter hengerűrtartalom): BlueHDi 100 Stop&Start 6 fokozatú manuális (BVM6) váltóval, BlueHDi 130 Stop&Start, 6 fokozatú manuális (BVM6) vagy 8 fokozatú automata (EAT8) váltóval.

A Peugeot 308 új ötajtós és SW változataiban új rendszer mutatkozik be a modell formai és felszereltségi szintjeinek megkülönböztetésére, és ez az új rendszer a márka jövőben érkező újdonságaira is kiterjed majd. A változás célja egyrészt az, hogy könnyebbé tegye az eligazodást a kínálatban, másrészt pedig az, hogy gazdagítsa a különböző felszereltségi szinteket. Az új struktúra 3 szintre épül, ezek mindegyike (a GTi kivételével) kiegészíthető egy „csomaggal”, amely a fokozott kényelmet, stílust vagy biztonságot kedvelő ügyfelek igényeihez alkalmazkodik. Minden 308 modell digitális audiorendszerrel (DAB) kerül forgalomba, és minden szinten új szériafelszereltségekkel gazdagodik.

A Peugeot 308 és a 308 SW Franciaországban, Sochaux-ban készül.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/