/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Megvédte címét a BMW biturbó sorhatosa

2008. május 07. 17:31   |   Autoblog
címkék:  

A nemzetközi zsűrit ismét lenyűgözte a bivalyerős, közvetlen befecskendezéses, kétturbós erőforrás.


Nem meglepetésre idén a Nemzetközi Év Motorja választáson ismét egy BMW-gyártmányú erőforrás hozta el az első díjat; nos nem az M5/M6-ban dolgozó V10-es vagy az M3-ast hajtó V8-as, hanem a tavaly is győzedelmeskedett 3 literes sorhatos benzines biturbó. A nemzetközi zsűrit ismét lenyűgözte a bivalyerős, szuperpontos direkt befecskendezéses erőforrás, majdnem 100 ponttal többet kapott, mint a második helyezett Volkswagen TSI motor. Az egyik zsűritag azt nyilatkozta róla, hogy “fantasztikus erőforrás, mely egy 1-es vagy egy 3-as szériából is régi M3-ast tud faragni”.

2008 Legjobb Új Motorja ismét egy bajor hajtómű lett, mégpedig a 2 literes négyhengeres, 204 lóerős biturbó dízel, mely pillanatnyilag osztályában a legnagyobb teljesítményű gázolajos. A Legjobb Zöld Motor díját megint a Toyota Prius 1,5 literes Hybrid Synergy Drive erőforrásának ítélték, míg a Legjobb Sportmotor díját a Porsche zsebelhette be a kiváló, 3600 köbcentiméteres biturbó boxermotorral. Az 1 liter alatti kategóriában a Toyota, az 1-1,4 liter kategóriában a Volkswagen TSI, az 1,4-1,8 literes osztályban a BMW-PSA 1,6-os turbós benzinesei, míg az 1,8-2,0 literes kategóriában a VW/Audi 2 literes TFSI turbós erőművei nyertek. A 2,0-2,5 literes osztályban a Subaru aggregátja győzött és persze a 2,5-3 literes osztályban a BMW 306 lovas ikerturbós blokkja vitte a prímet. Ezek után magától értetődő, hogy a 3-4 literes kategóriában a müncheniek 4 literes V8-asa, a 4 liter feletti osztályban pedig az 5 literes V10-ese is lenyomott mindenkit.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/