Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Mercedes-Benz A-osztály szedán Kínának

2018. április 26. 17:15   |   DG
címkék:  

A Mercedes a Kínai Autószalonon, Pekingben bemutatta az A-osztály hosszú tengelytávú szedán változatát, amelyet kizárólag a helyi piacon fognak értékesíteni. Az A-oszály L Sedan a Beijing Benz Automotive Co., Ltd (BBAC) üzemben fog készülni és 2018 második felében kerül a márkakereskedésekbe.

Kína a Mercedes-Benz legfontosabb piaca, tavaly record mennyiségű, 610 ezer darab autót értékesítettek, ami 25,9 százalékkal haladta meg a 2016-os darabszámot. A Beijing Benz Automotive Co., Ltd (BBAC), a Daimler és a BAIC Motor által közösen alapított üzem 2005 óta gyárt helyben Mercedes-Benz személyautókat és 2013 óta motorokat is összeszerel. A tavaly Kínában értékesített Mercedes személyautók kétharmada a BBAC gyárból került ki, amely egyébként jelenleg a világ legnagyobb Mercedes személygépkocsi gyártóüzeme. Itt készül a rövid és hosszú tengelytávú C-osztály, a hosszú tengelytávú E-osztály, valamint a GLA crossover és a GLC SUV. S hamarosan csatlakozik hozzájuk az A-osztály L Sedan is.

Az A-osztály eme speciális kivitele 6 centiméterrel hosszabb tengelytávú (2789 mm), mint az ötajtós ferdehátú modell. Dizájn tekintetében szorosan követi a ferdehátút, ám teljesen egyedi farkialakítást kapott, kétrészes LED-lámpákkal. Az utastér teljesen új irányvonalat képvisel, a kompakt osztály legprogresszívabb modellévé avatva az A-osztályt. A csúcskivitelek közös bura alá költöztetett, szabadon álló digitális képernyőket vonultatnak fel, s a repülőgépek hajtóművére emlékeztető légrostélyok fújják a levegőt. A környezetvilágítás színe szabályozható, 64-féle szín áll rendelkezésre.

Akárcsak a ferdehátú modellben, a szedánban is megtalálható az MBUX multimédiás rendszer, amely felismeri az élőbeszédet. A kínai mellett megérti az olyan dialektusokat is, mint a szecsuáni és a kantoni. Az A-osztály L Sedan természetesen megkapta a legkorszerűbb asszisztencia rendszereket is, így a legmagasabb fokú aktív biztonságot kínálja.

A kínai A-osztály L Sedan (h./sz./m.: 4609/1796/1460 mm) nagyobb hátsó láberet kínál, mint az európai ötajtós modell és a csomagtere is öblösebb, 420 literes. A forgalmazás kezdetén a kocsi egy, a Renault-val közös fejlesztésű 1,33 literes, négyhengeres turbómotorral lesz elérhető, melyet egy későbbi időpontban egy 2 literes négyhengeres turbómotor követ a sorban. A hengerlekapcsolásra is képes 1,33 literes blokk 136 és 163 lóerővel érkezik, míg a 2 literes 190 lóerő leadására képes és 7-fokozatú duplakuplungos automataváltó tartozik hozzá.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Még nem érkezett hozzászólás.

Hírek

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!