Négyhengeres dízelt kap a BMW 6-os Gran Turismo
Júliusban a BMW 6-os Gran Turismo hajtáslánc-palettája egy új, kivételesen hatékony belépő szintű erőforrással gazdagodik. A négyhengeres dízel ismerős más BMW modellekből, teljesítménye 190 lóerő, maximális nyomatéka pedig nem kevesebb, mint 400 Nm. A BMW 620d Gran Turismót 7,9 másodperc alatt gyorsítja százra.
A négyhengeres dízelmotor most először költözik be a BMW 6-os sorozat motorházteteje alá. A frissen debütáló motor percenkénti 1750 és 2500 főtengely-fordulat között bocsátja a sofőr rendelkezésére 400 Nm csúcs forgatónyomatékát, miközben a 190 lóerő maximális teljesítmény már percenkénti 4000 főtengely-fordulatnál felépül.
A négyhengeres dízelmotor érkezésével öttagúra bővül a BMW 6-os Gran Turismo motorházteteje alá választható erőforrások palettája, a soros hathengeres dízelmotorok, a soros hathengeres benzinmotor és a négyhengeres benzinmotor mellett. Az új, belépő szintű erőforrás már az alapfelszereltség részeként a nyolcfokozatú Steptronic automataváltón keresztül továbbítja teljesítményét a kerekek felé, miközben a típus portfólióján megtalálható összes futómű-technológia a 620d modellhez is elérhetővé válik. A listára így olyan tételek kerültek fel, mint az első és a hátsó tengely adaptív, levegős futóműve, az aktív hátsókerék-kormányzás és az aktív borulásgátló rendszerrel kiegészített Executive Drive opció.
Az új BMW 620d Gran Turismo modell 7,9 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből százas tempóra, kivételes hatékonyságát pedig a 100 kilométerre vetített 4,9 liter vegyes fogyasztás, illetve a kilométerenkénti 129 gramm kombinált károsanyag-kibocsátás igazolja.
Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)