/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Nem csak a garancia miatt választják az autótulajdonosok a márkaszervizt

2014. október 28. 16:30   |   Autoblog
címkék:  

A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete a Kutatópont piackutató cég közreműködésével elkészített egy felmérést az autójavító szakmával kapcsolatosan. Az eredmények rámutattak, hogy a márkaszervizek munkájával a válaszadók összességében elégedettebbek, mint a márkafüggetlen szervizek esetében, azonban az autótulajdonosok még mindig drágábbnak tartják a márkaszervizeket. Ezt a vélekedést a márkaszervizek az idősebb autókra is kiterjedő, rendkívül kedvező ajánlatokkal igyekeznek javítani, ezért továbbra is érdemes a márkaszervizektől ajánlatot kérni.

A Kutatópont piackutató cég elemzése azt mutatta, hogy a szerviz kiválasztásakor első sorban a gépkocsik életkora a meghatározó: minél fiatalabb egy autó, annál nagyobb arányban viszik azt márkaszervizbe, az életkorral egyenes arányban nő azok száma, akik máshol javíttatnak. A kimutatások alapján a garancia idő lejártáig az ügyfelek 83 százaléka marad a márkaszerviz mellett, utána ez a szám fokozatosan csökken. Budapesten jobb a helyzet, itt a garancia idő lejártával is többen választják a márkaszervizt.

“Az MGE “Értünk hozzá” kampányában részt vevő márkaszervizek az idősebb autókra jelentős kedvezményekkel akciókat hirdetnek, így érdemes felkeresni a márkaszervizeket” – tanácsolja Erdélyi Péter, a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének ügyvezető elnöke. Azt is elmondta, hogy az akciós ajánlatoknak köszönhetően sokan tértek vissza a márkaszervizekhez. Megfigyelhető, hogy az autósok akkor is a márkaszerviz segítségét kérik, ha a gépkocsin olyan probléma jön elő, amit az egyéb műhelyekben nem tudtak megoldani, magyarán komoly szaktudást, vagy diagnosztikai műszert igénylő beavatkozásra van szükség. Ezt egy korábbi ADAC felmérés nemzetközi szinten is megerősítette.

A kedvező ajánlatok, a megbízhatóság, a biztosan igénybe vehető garancia és a kiszámíthatóság mellett a márkaszervizek esetében egyre nagyobb teret nyer a szolgáltatások szerepe, az ügyfeleket több olyan lehetőség várja, melyek megkönnyítik a javítási időszakot vagy a várakozást, illetve teljessé, igényessé teszik a szerelési folyamatot (pl. hozom-viszem szolgáltatás, csereautó biztosítása, ingyenes WIFI a szalonban, ingyenes állapotfelmérés, ingyenes mosás, stb.).

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/