Nem fizeti ki a 29 milliós javítási számlát egy Aston Martin tulaj
címkék: aston martin, db9, kanada, márkaszerviz, szervizköltség
Drága autónak a fenntartása is költséges, és ezalatt nem csak a kötelező szervizeket kell érteni, hanem egy balesetből adódó javítást is. Egy Aston Martin DB9 tulaj nemrégiben szembesült ezzel egy kellemetlenül magas számla formájában.
Nem csak öröm és szórakozás egy drága sportautó birtoklása, bizony ennek az éremnek is két oldala van, méghozzá a magas fenntartási költségek személyében.
A kötelező szervizek, a magas adók és biztosítások, a nemvárt meghibásodások és bizony a baleset esetén szükséges javítások is ide sorolhatók. Tudta ezt annak az ezüst Aston Martinnak a kanadai tulajdonosa is, aki egy kicsúszást követő baleset után adta be javításra kedvencét, majd a műveletek befejeztével hívták, hogy átveheti az autót.
Ez nem is lenne gond, ha a 200 ezer kanadai dollárt (44 millió forintot) érő autó javítását nem 132 ezer dollárért (29 millió forintért) viszik végbe. A részletes leírás alapján nem csak a kötelező dolgokat cserélték, hanem például a karbon fékek dugattyúit (30 ezer dollár) és egyéb elhasználódott dolgokat. Persze úgy gyorsan összecsöpög a hatalmas összeg, ha egy fényszóró 7000 dollár (másfélmillió forint) vagy a fényezés 900 dollár (200 ezer forint).
Ezt persze az autót birtokló hölgy nem volt hajlandó elfogadni, így viszont napi 200 dolláros tárolási díj csapódott a számlához, amely azóta 18 ezerre hízott. Az ügy azóta zátonyra futott, a hölgy pedig úgy érzi, mindenki átverte, a szerviz ennek ellenére törekszik minél előbb és a lehető legjobban lezárni az ügyet, így felajánlottak 5 ezer dollár kedvezményt, valamint a 18 ezres tárolási díj semmissé tételét, ha a egy héten belül kifizeti a maradékot és elviszi az autót.
Fair ajánlat?
aki majmot tart, győzze banánnal!
Hát ha nem kell az autó,akkor ne fizessen! Biztos vagyok benne,hogy ezt a járgányt egy árverésen olyan áron lehet értékesíteni,hogy busásan megtérül a javítást végző szerviz ráfordítása! Aztán a tulaj az árverés után meg kapkodjon a feje után,hogy mit baltázott el!!
Akinek van pénze ,hogy majmot tartson akkor legyen pénze banánra is!
Van még valaki aki ezt a proli “majmos-banános” hasonlatot szeretné elsütni?
Az azért vicc kategória,hogy egy futómű,és fékjavítás majdnem az autó új árának háromnegyedébe kerüljön!Egy komplett motor,és váltó csere talán,de szerintem nagyon le akarják húzni a hölgyet.
Árajánlatot kellett volna kérni.Rablóbandával nem szabad üzletet kötni.
Ilyen esetért nem kell Kanadába menni. 1 hölgy ismerős Ford Fusionja, alapjáraton, mindig leállt. Az ország másik végéből Szolnokra érve, bevitte a kocsit a szervizbe. Ott 2 nap alatt megjavították és leszervizelték az autót. Össze is jött 170 eft a számlán. A hölgynek nem volt ennyi pénze, így az autót nem kapta meg. A szerviz, viszont nem adta vissza. A hölgy otthagyta és kb. 2 év alatt tárolás és őrzés címen, még 2,5 mFt-ra nőtt a kifizetendő számla. Az autó az eset idején 2 éves volt és az egyik bank által finanszírozott. A hölgy, mivel az autót nem használta, a részleteket sem fizette. A bank is pénzt akart, kb 8 mft-ot. Így, kialakult a klasszikus, patt helyzet. Az ügy, még nem zárult le!
Az igazán frankó az lett volna a szerviztől, ha csak a kötelező dolgokat cserélik ki, (mint olvasható nem ezt tették) és ha a hölgy elmegy átvenni az autót akkor felhívják a figyelmét a használatból eredő kopott alkatrészekre, adnak neki 1 árajánlatot és ha ő úgy dönt akkor később megrendeli ezen alkatrészek cseréjét is. A tulaj beleegyezése nélkül nem tehet 1 szerviz sem azt amit csak akar. Legyen szó bármilyen autóról.