/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Olaszok gondolták újra a Nissan GT-R-t

2018. július 03. 17:40   |   Autoblog
címkék:  

Az Italdesign stúdió és a Nissan GT-R egyaránt az 50. születésnapját ünnepli, így a két vállalat – a Nissan történetében először – együttműködésre lépett. Ennek gyümölcse a Nissan GT-R50 by Italdesign prototípus sportkocsi, amely a jövő hónapban Európában is megtekinthető lesz.

A Nissan GT-R50 by Italdesign kétségtelenül az eddigi legkülönlegesebb GT-R, amit valaha láttunk. Egy GT-R Nismo modellen alapul, ám annál hosszabb (4784 mm), szélesebb (1992 mm) és alacsonyabb (1316 mm). Magán viseli a GT-R modell jellegzetes formajegyeit, azonban sokkal futurisztikusabb kinézetű. Az orrt egy megkülönböztető aranyszínű kerettel dobták fel, a „púposabb” motorháztetőbe szellőzőket vágtak, s a LED-es fényszórók is újszerű megjelenésűek. Oldalnézetből az 54 mm-rel alacsonyabb tető és a felhizlalt, izmos sárvédők tűnnek fel. A kerékjáratokat 20 helyett 21 colos kerekek töltik ki, 255 és 285 mm széles abroncsokkal.

A GT-R hagyományos, első kerekek mögötti „szamurájpenge” légkilépő nyílásait aranyozással tették feltűnőbbé. A jármű hátsó traktusa mintha két részből állna; az aranyszínű középső rész egyedi hátsó szélvédőt is közrefog. A védjegynek számító kör alakú hátsó lámpák itt „lebegve”, cső szerűen jelennek meg. A hátsó légterelő szárnyat középen rögzítették. Az arany szín fantázianeve egyébként Energetic Sigma Gold, míg a karosszéria java része csodálatos Liquid Kinetic Gray szürkében pompázik.

A kabinban nemes olasz bőr és vadbőr kombinációját találjuk, szénszálas betétekkel kísérve a középkonzolon, a műszerfalon és az ajtópaneleken. Az aranyszínű díszítések természetesen itt sem maradtak el. Említést érdemel az egyedi kormánykerék, amely szénszálas agyat és küllőket kapott.

Az új formájú kasztni alatt a Nissan 3,8 literes V6 VR38DETT jelzésű erőforrása dolgozik, amelyet a Nismo átmasszírozott, így már 720 lóerőre és 780 Nm nyomatékra képes. Az újonnan beszerelt alkatrészek listáján szerepelnek a nagyobb turbófeltöltők és köztes hűtők, a nagy teherbírású főtengely, dugattyúk, hajtókarok és gyűrűk, az élesebb vezérműtengelyek, a nagyobb átfolyású befecskendezők, továbbá az optimalizált gyújtás, szívó- és kipufogórendszer. Az erőátvitelről megerősített duplakuplungos hatfokozatú váltómű és meghajtótengelyek gondoskodnak. A felfüggesztés Bilstein elemekből épül fel, a fékrendszert pedig a Brembo szállította.

Az Italdesign és a Nissan közös alkotása nem találkozik mindenki ízlésével, ám mindenképpen izgalmas és látványos.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/