/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (1) |
| Több

Ritka Porschét hagytak magára egy parkolóházban

2014. december 28. 12:30   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

Valaki kiszúrt egy régóta egy helyben álló Porsche 930 Flachbaut az amerikai Pittsburgh-ben. A nyitott parkolóházban talált öreg sportkocsi már biztos jó ideje pihenhet mozdulatlanul, ugyanis mindegyik kereke lapos és teljesen belepte a por és kosz.

A Porsche 930 Flachbau (magyarul Laposorr) az 1975 és ’89 között készített 911-es egyik speciális kiadása, melyből mindössze 948 darabot épített a gyár 1981-től. Az alapváltozatnál 60%-kal drágább kiadás onnan kapta nevét, hogy a 935-ös kódú versenyautó tipikus orrát örökölte – ráadásul kézzel legyártva – és hátuljába egy 330 lóerős (246 kW) boxermotort szereltek, aminek köszönhetően 4,85 másodperc alatt gyorsított százra, míg végsebessége elérte a 275 km/órát.

Ezek fényében különösen fájó, hogy egy amerikai parkolóházban talált rá valaki egy teljesen magára hagyott 930-asra a porba temetve. Persze az érdekességek sora itt még nem ért véget, ugyanis a felfedezett példány nem az eredeti laposorrú felnyitható lámpáival rendelkezik, hanem az újabb modellekre jellemző fektetett fixburásokkal, valamint az első sárvédőívek felett sincs légáteresztő rács. Ezeket leszámítva viszont minden ott és úgy van, ahol és ahogy lennie kell.

Legyen módosított eredeti, vagy jól megépített másolat, azon mit sem változtat, hogy egy ilyen autónak nem egy mocskos parkolóban lenne a helye várva a teljes pusztulást.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Karesz
2014-12-29 - 10:34

Ebben a 928-as széria lámpái vannak berakva. A hagyományos 924/44 lámpákhoz hasonlóan egymotoros szerkezetű, viszont kétszer olyan jó látási viszonyokat eredményezett, főleg a mérete miatt. A 911-re több kit is kapható volt, gyakorlatilag bármelyiket át lehetett alakítani. Az igazi lényeg viszont az ami a segge alatt van, hogy melyik motorral építették meg.


*/