/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Szuper-SUV a Maseratitól

2018. március 29. 16:30   |   Autoblog
címkék:  

A Maserati a New York-i Nemzetközi Autószalonon leleplezte az első V8-as motor köré épített Levante SUV-ját. A brutális Levante Trofeo a szabadidőautók kényelmét nyújtja, de szupersportkocsis menettulajdonságokat mutat fel: 3,9 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége pedig 300 km/óra!

A Maserati Levante Trofeo esetében új szintre emelték a sportosságot az olaszok. Az elegáns újratervezés főként az első és a hátsó lökhárítóra szorítkozott, új 22 colos, Orione könnyűfém felnikkel kísérve. Az első szoknya oldalsó légbeömlői agresszívabb dizájnt kaptak és két légterelő szárnyukkal még inkább a masszív első kerekekre irányítják a tekintetet. A far is szélesebbnek és izmosabbnak néz ki a szénszálas vízszíntes alsó elemnek és diffúzornak köszönhetően, amely a kipufogóvégeket is körülöleli.

A Levante Trofeón emellett elöl Full Matrix LED-es fényszórókat, zongorafekete hűtőrács-pálcákat és méhsejtmintás alsó rácsokat látunk, féknyergeit pedig pirosra festették (kék, fekete, ezüst és sárga is kérhető). Különleges elemek a C-oszlopon elhelyezett Saetta Trofeo jelvények. Az első splitter és oldalsó szárnyak, a küszöbbetétek, valamint a hátsó diffúzorelem szénszálból készültek, ami elengedhetetlen az exkluzív, motorsportos megjelenéshez. Új a motorháztető is, két szellőzővel a hatékonyabb hűtés érdekében. Ha pedig felnyitjuk, szénszálas motorborítás és pirosra festett hengerfejek, illetve szívócsonkok fogadnak.

Az utastér a külsőhöz igazodva sportosan elegáns. A formázott sportülések prémium Pieno Fiore természetes bőrhuzatot kaptak, amely fekete, piros és barna színben érhető el, kontrasztos varrással és hímzett Trofeo logóval a fejtámlákban. Az exkluzív sportos karaktert matt karbon díszítőelemek, egyedi műszer és óragrafika, valamint fémlogós szőnyegek erősítik. Szériafelszerelés az 1280 watt teljesítményű, 17 hangszórós Bowers & Wilkins audiorendszer is.

A Levante Trofeóba egy 3,8 literes, direkt befecskendezéses, ikerturbós V8-as motort szereltek, amelynek egyes változatait Ferrari modellekben is megtaláljuk. A Maseratiba valaha épített legpotensebb erőforrás 156 LE/l literteljesítménnyel büszkélkedhet. Teljesítménye 590 lóerő 6250-es fordulatszámon, maximális nyomatéka pedig 730 Nm a 2250-5000-es fordulatszám-tartományban. (Ugyanez a blokk a Ferrari Portofinóban például 600 lóerős és 760 Nm nyomatékú).

Az összkerékhajtású szuper-SUV fajtája egyik leggyorsabb képviselője, ugyanis csúcssebessége meghaladja a 300 km/órát, álló helyzetből pedig 3,9 másodperc alatt gyorsít százas tempóra. Innen pedig 34,5 méter alatt áll meg ismét. A legintenzívebb vezetési élmény Corsa menetprogramban élhető át, amikor használható a rajtelektronika, azonnali a gázreakció, nyitottak a kipufogószelepek, alacsonyabb és feszesebb a felfüggesztés, és gyorsabb a váltó.

A Maserati Levante Trofeo gyártása nyáron indul a felújított Mirafiori Maserati üzemben, Torinóban. Az első kocsik exportpiacokra mennek, köztük az Egyesült Államokba és Kanadába.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/