/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Szuperlimuzint épített az Audi

2016. április 11. 19:30   |   Autoblog
címkék:  

Az Audi 6,36 méter hosszú, hatüléses luxuslimuzint épített egy európai ügyfele részére. Nagyon komolyan vették a feladatot, csaknem egy évig dolgoztak az autón, a végeredmény pedig akár sorozatgyártásba is kerülhetne. A hatajtós A8 iránt máris többen érdeklődnek.

Az Audi egy meg nem nevezett európai ügyfelének készítette a 6,36 méter hosszú, 4,22 méteres tengelytávú A8 limuzint, amely pontosan 1,09 méterrel hosszabb az A8 L modellnél. A betoldás után hat személy utazhat a menetiránynak megfelelően az autóban, főúri kényelemben.

A mérnökök csaknem egy éven át fejlesztették és építették a kivételesen hosszú limuzint. Végül olyan autót alkottak, amely hasonló színvonalon áll, mint a szériagyártású modell. A legnagyobb kihívást a karosszéria merevségének megteremtése és a sziluett harmonikus kialakítása jelentette, ám mindkettőt professzionális módon oldották meg.

Az A8 L Audi Space Frame karosszériája majdnem teljes mértékben alumíniumból készül. A nyújtott verziónál ezért extrudált alumínium panelekkel megtoldották a küszöböket és a középalagutat, a tetőbe pedig plusz hosszanti és keresztmerevítéseket integráltak. Az utasteret és a poggyászteret dupla tűzfallal választották el egymástól. Mindezeknek köszönhetően a szuperlimuzin torziós merevsége alig marad el a széria A8 L modelljétől.

A harmonikus, elegáns kinézet elérése érdekében az A-oszloptól kezdve átfaragták az autót, a tetőbe pedig 2,4 méter hosszú üvegpanelt illesztettek. Az XXl méretű A8 ezután diszkrét „holdfény“ kék fényezést és 19 colos, 15-küllős felniket kapott. Az utasok Valcona bézs bőrfotelekben foglalhatnak helyet, amelyek a második és a harmadik sorban elektromos állításúak. A leghátul ülőknek van a legjobb dolga, nekik külön szórakoztató rendszer és hűtődoboz is jár.

Az egyedi A8 limuzint, ami a módosítások miatt 2418 kilogrammosra hízott, egy 3 literes, 310 lóerős és 440 Nm nyomatékú TFSI motor hajtja. A nulla-százas gyorsulás 7,1 másodpercig tart, míg a csúcssebesség 250 km/óra. Az erőt egy nyolcfokozatú tiptronic automataváltó juttatja el a quattro összkerékhajtáshoz.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/