/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Továbbra is a Toyota a világ legértékesebb autómárkája

2016. július 21. 17:55   |   Autoblog
címkék:  

A Toyota nem csupán a világ legnépszerűbb autómárkája, de egyben a legértékesebb is: a Millward Brown 2016-os, a világ 100 legértékesebb márkáját átfogó kutatás eredményeinek elemzése szerint a Toyota márkaértéke a tavalyi évhez képest 2%-al, 29,5 milliárd dollárra nőtt, amivel a japán gyártó továbbra is a világ legértékesebb autómárkájának bizonyult.

a_vilag_10_legertekesebb_automarkaja_2015Az immár negyedik egymást követő évben világ legnépszerűbb autómárkájának bizonyuló, a tavalyi évben világszerte mintegy 10,15 millió új autót értékesítő Toyota az egyetlen autómárka, amely bekerült a világ 30 legértékesebb márkája közé, a 28. helyen, olyan márkák között, mint az első helyet megszerző Google, a második helyen végző Apple, a harmadikként rangsorolt Microsoft, vagy épp a McDonald’s (9.), a Coca-Cola (13.), a Disney (19.), esetleg a Vodafone (25.).

a_vilag_100_legertekesebb_markaja_2016A Toyotán kívül az idei évben csupán 5 másik autómárka végzett a világ 100 legértékesebb márkája között, ahol idén 10,4 milliárd dolláros márkaérték volt a belépő alsó határ. A világ 10 legértékesebb autómárkája közül így 4 nem szerepel a világ 100 legértékesebb márkája között: a Toyota prémium márkáját, a tavalyi évben 10. helyen végzett Lexust idén éppen hogy megelőző új belépő és a 10. legértékesebb autómárkának bizonyuló Tesla márkaértéke 4,43 milliárd dollár. Ez azt jelenti, hogy a Toyota csaknem hétszer értékesebb a 10. legértékesebb autómárkánál, ráadásul 6,4 milliárd dollárral többet ér, mint a Tesla (10.), a Porsche (9.), a Land Rover (8.) és az Audi (7.) együtt, míg a Ford (5.) és a Honda (4.) együttes értékét 3,2 milliárd dollárral haladja meg.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/