/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Új fizimiskát kapott a Peugeot 5008

2020. szeptember 09. 18:15   |   Autoblog
címkék:  

A Peugeot 3008 után megújult a márka legnagyobb SUV-ja, az 5008 is. A friss orr-résszel, az új, Full LED-es hátsó lámpákkal, az új karosszériaszínekkel és a Black Pack csomaggal az 5008 felvette a 3008 stílusát. Utasterében pedig az i-Cockpit legújabb generációjával találkozunk.

Az új 5008 SUV orr-része továbbra is úttörő formatervezési megoldás, tökéletesen egyedi és merész. A keret nélküli hűtőrács hipermodern, ugyanakkor finom vonalú, a fényszórók alatt kis szárnyakban végződik, így formai egységbe vonja az orr-rész minden egyes alkotórészét. A motorháztető alsó vonalának közepét a modell neve díszíti büszkén – ez a megoldás a Peugeot teljes kínálatára kiterjed majd.

Az új lökhárítóba épített, ragyogó fekete légterelők és a fényezett védőszegély a modell dinamikus jellegét emelik ki, már az első felszereltségi szinten is. A GT és a GT Pack változatokon egyedi hűtőrács jelenik meg, amely tovább erősíti a prémium jelleget.

Újratervezték az első fényszórókat is: az agresszívabb tekintet szakít az eddig megszokott stílussal. Már a belépő szinten LED-es technológia működik, a fényszórótestek vonalai pedig igen élesen, csipesz-szerűen összetartó nappali fényekben végződnek. Ez a sajátságos világítás első pillantásra felismerhetővé teszi a modellt.

A GT csomag már Full LED fényszórókat kínál, amelyek még dobnak egyet a különleges, high-tech megjelenésen. Ebben a változatban továbbfejlesztett nappali fény és kanyarfényszóró is található, utóbbi akár 90 km/óra sebességnél is segíti a biztonságos kanyarodást. A hátsó fényszórók – köztük a tolatólámpa – is megkapták a LED technológiát, a márkára jellemző oroszlánkarmok pedig 3D-ben jelennek meg, így téve egyedivé a modell hátsó részét. Az irányjelzők futófényesek. A hátsó fényszórókat átlátszó, füstszínű búra védi, amely meghosszabbítja a csomagtér mentén húzódó fekete díszsávot, optikailag szélesítve az autót.

A GT változatban lesz elérhető az új, 19 collos gyémántfényű „San Francisco” könnyűfém keréktárcsa – ez is a verzió exkluzív mivoltát erősíti. Maga a GT logó is megújult, az első sárvédőkön és a csomagtérajtón egyaránt. A stílus iránt fokozottan fogékony ügyfelek számára készült az új Black Pack csomag, amely a legfelső – GT és GT Pack – felszereltségi szinteken lesz elérhető.

Az új 5008-ba a 3008 után továbbfejlesztett i-Cockpit került, amely még modernebb, még inkább prémium minőségű. A 12,3 hüvelykes digitális műszeregység teljes egészében személyre szabható, egyedileg beállítható. Az új, 10 hüvelykes központi HD érintőképernyő hét, zongorabillentyűszerűen elhelyezett gomb segítségével működik. Az elegáns megjelenésű berendezésen bármikor közvetlenül elérhetjük a legfontosabb kényelmi szolgáltatásokat. Az i-Cockpit megújult, modernebb jellegének hangsúlyozására új beltéri csomagok is készültek, amelyek tovább javítják az utastér minőségét, növelik vonzerejét.

Az új 5008 az alábbi belső elrendezési megoldásokat kínálja: három különálló, egymással teljesen megegyező, önállóan csúsztatható, lehajtható és kivehető ülés a második sorban; két különálló, lehajtható és kivehető ülés a harmadik sorban; lehajtható, asztallá alakítható utasülés; óriási, 780 dm³-es csomagtér, amely akár 1940 dm³-ig bővíthető.

Az autóban a legújabb generációt képviselő vezetést segítő rendszerek teszik teljessé a technológiai kínálatot: éjjellátó rendszer, adaptív tempomat stop and go funkcióval, sávtartó automatika, legújabb generációs vészfékező rendszer, 360°-os kamerarendszer, aktív parkolássegítő rendszer, aktív holttérfigyelő, Grip Control, lejtmenet-vezérlő és dombsegéd. A MirrorScreen funkció, valamint az Apple CarPlay és az Android Auto alkalmazások segítségével a telefon adatait a központi kijelzőn is megjeleníthetjük.

Az új 5008 kétféle benzinmotorral és kétféle dízelmotorral lesz kapható. A kisebbik benzines a 130 lóerős 1,2 literes háromhengeres, 6-fokozatú kéziváltóval vagy 8-gangos automataváltóval. A nagyobbik, négyhengeres 1,6 literes egység 180 lóerős és 8-fokozatú automataváltó tartozik hozzá. Dízelfronton a kisebbik aggregát négyhengeres és 1,5 literes. 130 lóerőt ad le és hasonló váltóművekkel érkezik, mint a benzinmotorok. A csúcs gázolajos egység 2 liter lökettérfogatú és 180 lóerőt mozgósít. Nyolcsebességes automataváltó tartozik hozzá.

Az új Peugeot 5008 SUV forgalmazása Európában 2020 végén kezdődik.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/