/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Új motorok és felszereltségek a Ford Pumában

2020. május 28. 17:20   |   Autoblog
címkék:  

A Ford új motor- és felszereltség változatokkal bővítette az új Puma kínálatát, így a kompakt crossover vásárlói minden eddiginél szélesebb palettáról választhatnak. A Puma erőforrásai között most jelenik meg először a Ford 120 lóerős, 1,5 literes EcoBlue dízele, ahogy a hétfokozatú, kettős tengelykapcsolós automata sebességváltó is új tétel, emellett pedig már a luxuskivitelű Puma ST-Line Vignale is szerepel a kínálatban.

Puma ST-Line Vignale, EcoBlue diesel, and seven-speed automatic

A Ford mintegy 200 millió eurós beruházással fejlesztette fel a romániai Krajovában működő üzemét, hogy itt gyárthassa a Puma modellt; ezzel a befektetéssel a vállalat 2008 óta összesen 1,5 milliárd eurót invesztált a létesítménybe.

A Puma új, 120 lóerős, 1,5 literes EcoBlue dízelmotorja vonzó ajánlat lesz azoknak, akik sokat autóznak, hiszen a hatfokozatú manuális sebességváltóval párosított erőforrás NEDC-ciklusban mért legalacsonyabb CO₂-kibocsátása 118 g/km, üzemanyag-fogyasztása pedig 4,5 l/100 km (a WLTP szerint).

Opcióként egy új hétfokozatú automata sebességváltó is megrendelhető a 125 lóerős, 1,0 literes EcoBoost benzinmotorhoz, amelynek így a legalacsonyabb CO₂-kibocsátása 137 g/km, üzemanyag-fogyasztása pedig 6,0 l/100 km. A modern sebességváltó több váltóáttétele és simább váltásokat biztosító kettős tengelykapcsolós kialakítása optimális üzemanyag-fogyasztást, finom működést és remek menetdinamikát eredményez.

Puma ST-Line Vignale, EcoBlue diesel, and seven-speed automatic

A Puma-vásárlók tavaly év vége óta ez elsők közt tapasztalhatták meg a Ford takarékos, 48 voltos lágy hibrid technológiájának előnyeit. A Puma EcoBoost Hybrid modellváltozat kétféle teljesítménnyel kapható (125 és 155 LE).

A hatfokozatú manuális sebességváltós, 125 lóerős, 1,0 literes EcoBoost változat legalacsonyabb CO₂-kibocsátása 131 g/km, üzemanyag-fogyasztása pedig 5,7 l/100 km), míg a 95 lóerős, 1,0 literes EcoBoost kivitel CO₂-kibocsátása 102 g/km, fogyasztása pedig 5,7 l/100 km.

A Puma ST-Line modellváltozatra épülő Puma ST-Line Vignale prémium stílust és minden eddiginél több extrát kínál. Az egyedi részletek közt olyan tételek szerepelnek, mint a felső hűtőrács selyemfényű alumínium rácsozata és kerete, az ébenfekete alsó légbeömlő, a hátsó lökhárító alsó részének fényezése és a nagyméretű hátsó légterelő. Az autó alapfelszereltségét LED fényszórók, Windsor bőrülések, Manacor bőrborítású kormánykerék, prémium B&O hangrendszer és Ford KeyFree rendszer gazdagítják.

FORD_2020_Puma_ST-Line_X_Design_Pack_004

A Puma vásárlói már eddig is sokféle kivitel (Trend, Titanium, Titanium X és ST-Line X) közül választhattak, amelyek olyan innovatív technológiákat tartalmaznak alapáron, mint a FordPass Connect modemen keresztül működő vészhelyzet előrejelzés vagy a praktikus Ford MegaBox, amiben állítva is kiválóan elhelyezhetők akár 115 cm magas, instabil dolgok.

A Ford a hónap elején már bemutatta az új Ford Performance Puma ST modellt is, ami az év végén jelenik meg a márkakereskedésekben.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/