![](https://nb1.hu/wp-content/uploads/2024/07/1300x240-100bonusz.jpg)
Újabb körrekordot futott a Renault Megane R.S.
A Renault Mégane fronthajtású csúcsváltozatai az utóbbi egy évtizedben rendre a leggyorsabbnak bizonyultak a világ különböző versenypályáin. Nürburgring Nordschleife és Spa-Francorchamps után a legfrissebb, 300 lovas Trophy-R modell a napokban Suzukában futott új körrekordot.
A Renault Mégane R.S. Trophy-R a Mégane legerősebb változata, amely speciális alvázának köszönhetően versenypályán is elképesztően gyors tud lenni. Laurent Hurgon, aki a Mégane R.S. különböző kiviteleivel már számos körrekordot állított fel, november 26-án a japán, 5,8 kilométer hosszú, 18 kanyarral tarkított Suzuka versenypályán autózott referencia időt. 3 másodperccel javította meg a korábbi sorozatgyártású városi autók rekordját, ideje 2 perc 25,454 másodperc lett.
Az R.S. Trophy-R az eddigi legkeményebb Mégane, amelyet nyíltan versenyautónak fejlesztettek. 1,8 literes turbómotorja ugyanúgy 300 lóerős, mint az ugyancsak szigorú R.S. Trophy modellé, ám akár 130 kilogrammal könnyebb nála, aerodinamikája fejlettebb és futóműve is radikálisabb.
A Mégane R.S. Trophy-R-ből összesen 500 darabot készítenek, indulóára 55 ezer euró. S természetesen nem véletlen, hogy az újabb rekorddöntésre Japánban került sor, a Renault kihegyezett sportmodelljei ugyanis különösen kedveltek a szigetországban.
Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)