/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (3) |
| Több

Jön a luxus Citroën szabadidő-autó

2013. április 11. 20:00   |   Autoblog
címkék:  

Néhány nappal a hivatalos sanghaji bemutatkozása előtt a Citroën fellebbentette a fátylat a titokzatos DS Wild Rubis tanulmányautóról, amely a DS modellcsalád közeljövőben érkező sportos szabadidő-autóját vetíti előre.

A Wild Rubis a DS3, a DS4, a DS5 és a Numéro 9 tanulmányautó után következik a sorban, és mint minden elődje, ő is sajátos karaktert képvisel a modellcsaládban. Stílusa egyedi és semmivel sem összetéveszthető, csupa fantázia és érzelem, minősége és kifinomultsága pedig a legelőkelőbb francia luxust testesíti meg. Igazi ékszer.

A DS Wild Rubis. 4,7 méter hosszú, 1,95 m széles és 1,59 méter magas, tengelytávja pedig különösen nagy, 2,9 méter. A tengelyvégekre 21 hüvelykes kerekek kerültek.

A minden DS modell oldalán feltűnő különleges ismertetőjegy ezúttal a tető vonalán végighúzódó krómozott díszcsík, amely hátrafelé haladva szinte beleolvad a hátsó sárvédőkbe. A Wild Rubis-ben a DS modellcsalád vadonatúj orr-része köszön vissza, amelyet első ízben a Numéro 9 tanulmányautóban csodálhattunk meg. Ebben a verzióban a hűtőrács hangsúlyosan háromdimenziós, a fémelemek domborulata jól észrevehető, a középen emelkedő DS emblémát pedig sajátos fényhatás teszi még látványosabbá.

A hűtőrács egészen a LED-es fényszórókig vezet: itt megint egy olyan újdonság várja a szemlélőt, amellyel eddig még nem találkozhatott. A fényszóró három mobil világítóegységből áll; ezeket szinte körbeöleli egyik oldalról az irányjelző, amely működés közben futófényhez hasonlóan villan fel, a másik oldalról pedig egy, a hangvilla formájára emlékeztető világító ív. A fényforrások összhangja egészen egyedülálló tekintettel ruházza fel a Wild Rubist.

Az autó hátsó részén is találunk újdonságot. A hátsó lámpák krómkeretet kaptak, amely elegánsan, de határozottan emeli ki a fényforrás vonalait. A tökéletes DS-hatást a lámpa mélyén megjelenő embléma finom fényjátéka nyújtja. Az autó hátsó részének kompozíciójában szerves részt vállal a csomagtérajtó, illetve a lökhárító alsó részén húzódó krómdíszítés, amely még a dupla kipufogócsövet is körbeveszi.

A lézergravírozott keréktárcsák is kiemelt figyelmet érdemelnek: a keréktárcsa külső részébe vésett DS-embléma alapú mintázat a kerék közepe felé haladva halványodik. A hátsó lámpán pedig visszaköszön az elsőként a DS3 Cabrión látott megoldás, a lámpába integrált DS-embléma, amelyet itt ráadásul krómozott keret emel ki. A rubinvörös karosszéria játékosan tükrözi vissza a mindig változó intenzitású fényt, így az autó művészien megformált vonalai minden pillanatban más hangsúllyal mutatkoznak meg.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Baranyi József
2013-04-12 - 09:34

A DS 19 az elegáns volt, de ez? Olyan, mint a többi szétfolyó formájú diszkóterpjáró. Különösen a logo malájos.

hamond
2013-04-12 - 15:13

Baranyi úr!
Ha önnek ez az autó nem tetszik, akkor sajnálatomra kell mondjam, de igen kificamodott ízlés világgal tetsszen rendelkezni, ön akkor maradjon meg a Trabant, vagy a Suzuki Swift-nél
Szerintem pedig a mostani majdnem egyforma autók között igazán kifinomult, de egyben tekintélyt parancsoló, és robusztus jármű.
Csak gratulálni lehet a tervezőnek

Kocsi Imre
2013-04-19 - 21:23

Szép ez az autó.Sőt elegáns.


*/