2017. május 28. 08:30   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

370 lóerősre hizlalta az O.CT a VW Golf GTI-t

Ráadásul nem is akármelyiket, ugyanis a Clubsport S változat 310 paripájához adott 60-at a cég, valamint szoftveres területen is belenyúlt a vezethetőségbe, így igazi utcai versenyautó lett a német hot hatchből.

A tavaly még a leggyorsabb fronthajtású autó rekordját tartó Golf GTI Clubsport S az O.CT Tuning garázsának vendége volt, s nem is gyári állapotában hagyta el az edzőtermet.

A cég ugyanis 370 lóerősre pumpálta az autó orrában eredetileg 310 paripát teljesítő 2.0 literes négyhengerest, azt azonban nem árulta el, mennyit javított mindez a 266 km/órás gyári végsebességen és 5,8 szekundumos százas sprintidőn.

Amit azonban még tudni lehet, hogy a nyomatékszabályozást, a rajtelektronikát és a váltót is finomhangolták a mérnökök, így a versenypályákon biztos sikerül néhány tizedet javítani a köridőkön. A tuner ezúttal nem fordított figyelmet a külsőre, így csak a lemezek alatt kapnak újítást a megrendelők, ám ez talán hasznosabb is, mint néhány extra szélterelő.