2018. november 11. 19:00   |   Autoblog
címkék:  

A 21. századba emelték át ezt a Range Rovert

Az E.C.D Automotive Design remek érzékkel nyúlt hozzá a klasszikus Range Roverhez. Bizonyította, hogy a retró vonalak mögé bújtatott modern technika a luxus terepjárók ősénél is csodát tesz. A karosszéria és a belső tér eredeti maradt, miközben a lemezek alatt a mai kor követelményeinek megfelelően mindent korszerűsítettek.

A Project Red Roverre keresztelt alkotásban a Buick-eredetű V8-as helyett egy 6,2 literes Chevrolet LS3 blokk dolgozik, amely több mint kétszer olyan erős, pontosan 430 lóerőt és 575 Nm nyomatékot termel. Teljesen új alapokra helyezi a menetteljesítményt, különösen úgy, hogy az E.C.D-nél a felfüggesztést és a kormányművet is az új követelményeknek megfelelően alakították ki. A Range Rover új, adaptív légrugós felfüggesztést kapott, ezen kívül lecserélték a fékrendszert és a kerékjáratokat 20 colos Kahn Mondial felnikkel töltötték ki.

A kármenpiros külső színt úgy választották ki, hogy a lehető legjobban passzoljon a krémszínű bőrkárpitozáshoz, ami a belső teret uralja. A fotelek mellett krémszínű bőrhuzatot találunk a középső könyöklőn, az ajtóbelsőkön, a kormánykeréken és a műszerfal árnyékolóján. A műszerfal egyébiránt teljesen eredeti, fabetétekkel és kétzónás légkondicionálóval. Extraként egyedi, vezeték nélküli telefontöltőt is építettek bele.