2019. január 25. 12:30   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

M8-ast csinál a BMW M850i-ből a G-Power

Aki nem tartja elég erősnek a 4.4 literes V8-as biturbóval szerelt, 530 lóerős BMW M850i-t, annak várnia kell az M8-ra, vagy egyszerűen a G-Powerhez fordul. A tuner ugyanis 530-ról akár 669-ig képes húzni a ménest, míg a nyomaték 141 Nm-rel nő.

Nem mintha lomha lenne, hisz M850i-ként 530 lóerőt és 749 Nm csúcsnyomatékot termel a BMW legújabb kupéjának 4.4 literes duplaturbós benzines V8-asa, de a maximalisták körében ez könnyen lehet kevés.

Ők vagy megvárják az M8-as érkezését, vagy amennyiben türelmük nem, de pénztárcájuk engedi, felkeresnek egy tunincéget. Az egyik alternatíva a G-Power, amely mindig is híres volt extrém BMW nemesítéseiről – és ezúttal sem hazudtolja meg magát.

Ami az M850i xDrive-ot illeti, kétféle teljesítménycsomagot is elérhetővé tett a tuner a bajor nagykupéhoz. Az egyik 619-re tornázza fel a ménest, míg a nyomatékot 101-el 850 Nm-re. Ezzel már a Mercedes-AMG S63-nál is nagyobb potenciált szerez a propellermárkás, ám a csúcsot a kettes szint jelenti. Ennek során 669 lóerősre izmosítják a V8-ast, miközben csúcsnyomatéka 890 Newtonméterre emelkedik.

Az egyelőre titok, hogy milyen menettulajdonságokat jelentenek a számok, de az alapváltozat 3,7 másodperces százas sprintjéből kiindulva az erősebb variáns akár megközelítheti a hármas szám alját is… Hamarosan minden részletre fény derül.