
g-power kezelés
BMW M5 900 lóerővel
Röviddel azután, hogy a Brabus bemutatta 900 lóerős rakétáját, a feltöltött motorok szakértőjeként immár több mint 30 éve tevékenykedő G-Power kerékre állította a maga 900 lóerős fenevadját. Kiindulási alapnak egy BMW M5 szedánt választottak.

vadállat
G-Power BMW M5 840 lóerővel
A G-Power minden korábbi munkáját felülmúlta ezzel az F90 BMW M5-tel. A bajor überlimuzin teljesítményét egészen 840 lóerőig húzta fel, így az 2,5 másodperc alatt lő ki százra, a végsebessége pedig eléri a 350 km/órát.

g-power gt r
A Zöld Pokol sárga szörnyetege
Az AMG GT R, miután 2016 decemberében 7 perc 10 másodperces kört zúzott a Nürburgringen, megkapta a Zöld Pokol szörnyetege becenevet. A G-Power motormágusainak az 585 lóerős kupé remek kiindulópontot jelentett.

fehér hollók
A nap képe: három BMW koronaékszer G-Power tuninggal
A BMW M3 CLS E46, az M3 GTS E92 és az M4 GTS F82 a BMW M történelem ikonjai, amelyek modellgenerációjuk legerősebb képviselőjeként, korlátozott darabszámban látták meg a napvilágot. Ez a három példány ráadásul G-Power teljesítménynövelést is kapott.

680 lóerővel vágtat
Brutális teljesítményt kapott a BMW M850i
időpont:2019. május 06. 12:30
szerző:Kőrössy Balázs
A belga BR-Performance egy igen komoly erősítést tett elérhetővé a BMW luxuskupéjához. Az M850i 530 lóerejéből 680-at sikerült kifacsarnia a tunernek, így a hamarosan érkező M8-at is túlteljesíti az izmosított vas.

szuperkupé
BMW M2 680 lóerővel
időpont:2019. április 28. 18:15
szerző:DG
címkék:bmw, bmw m2, g-power, m2 competition, m4 competition
A BMW M2 Competitiont és a BMW M4 Competitiont 40 lóerő és 20 ezer euró választja el egymástól. A G-Power ebből az összegből azonban olyan M2-est épít, ami nemcsak az M4-et, de komolyabb szupersportautókat is állva hagy.

Még több erő
Megizmosította az összes BMW X5-öst a G-Power
időpont:2019. március 31. 19:28
szerző:Kőrössy Balázs
Például 475 lóerőt hozott ki a 3.0 literes, négyturbós M50d X5-ösből a német tuner. A gázolajos sport-SUV így már 115 Nm-rel több nyomatékot termel, mint a gyári X5 M. A motorvezérlő átprogramozása azonban bármely motorral szerelt bajor terepeshez elérhető.

865 nm
Brutális dízel SUV a G-Powertől
A BMW X5 negyedik generációját tavaly év végén vezették be a piacra és a jelenlegi legerősebb változat az M50d. A 3 literes, négyturbós dízelmotorral hajtott SUV szinte kiáltott a tuningért és a G-Power elő is csalogatta belőle a szunnyadó lóerőket és newtonmétereket.

800 lóerő
A Mercedes roadsterek királya
A járművek életciklusa egyre csak rövidül, vannak azonban kivételek, mint például a Mercedes-Benz klasszikus roadstere, az SL. Az SL legfrissebb nemzedéke 2013 óta van piacon, ám ettől még az eleganciája nem kopott meg. A G-Power példánya pedig brutálisan gyors is.

700 ló
BMW M7 a G-Powertől
A BMW köztudottan elzárkózott attól, hogy a 7-es csúcslimuzinjából M7 verziót készítsen, ám nem kell elkeseredni, a tuningcégeknek van erre megoldásuk. A G-Power például most egy M760Li modellből 700 lóerős überlimuzint épített.

Még több izom
M8-ast csinál a BMW M850i-ből a G-Power
Aki nem tartja elég erősnek a 4.4 literes V8-as biturbóval szerelt, 530 lóerős BMW M850i-t, annak várnia kell az M8-ra, vagy egyszerűen a G-Powerhez fordul. A tuner ugyanis 530-ról akár 669-ig képes húzni a ménest, míg a nyomaték 141 Nm-rel nő.

Erőlöket
800 lóerős Mercedes-AMG E63 a G-Powertől
időpont:2018. december 23. 15:32
szerző:Kőrössy Balázs
címkék:autós videó, e63 amg, g-power, mercedes-amg, tuning
Ha kevésnek érezzük az új E63 S adta 612 gyári lóerőt, a G-Power 800-ra húzza a ménest, így akár 3,1 másodperc alatt átélhetjük a százra katapultálás élményét, s nem kell beérnünk a 250 km/órás gyári végsebességgel. Az új kipufogórendszertől pedig a hangja is morcosabb.