![](https://nb1.hu/wp-content/uploads/2024/07/1300x240-100bonusz.jpg)
BMW M5 900 lóerővel
Röviddel azután, hogy a Brabus bemutatta 900 lóerős rakétáját, a feltöltött motorok szakértőjeként immár több mint 30 éve tevékenykedő G-Power kerékre állította a maga 900 lóerős fenevadját. Kiindulási alapnak egy BMW M5 szedánt választottak
Kívülről nem sok látszik abból, amit a G-Power szakemberei elkövettek a bajor szuperszedánon. Pedig 300 lóerővel növelték meg a teljesítményét és 1000 Nm fölé tornászták a forgatónyomatékát. Mélyreható módosításokat hajtottak végre a 4,4 literes ikerturbós V8-as erőforráson. Kicserélték a dugattyúkat és a hajtókarokat, nagyobb hűtőt és új turbófeltöltőket szereltek be, emellett kötelező feladatként megerősítették az erőátviteli rendszert. Végül a vezerlőelektronikát is átprogramozták.
A G5M Hurricane RR-re keresztelt M5 szedán 900 lóerőt és 1050 Nm nyomatékot mozgósít, így elképesztő menetteljesítményeket tud felmutatni, amikkel egyébként a korábban említett Brabus Rocket 900-at is maga mögé utasítja. A tuningolt M5 mindössze 2,5 másodperc alatt katapultál 100 km/órára, csúcssebessége pedig 350 km/óra, elektronikusan korlátozva. A jobb kanyartartásról és tapadásról minden paraméterében állítható, elöl 15-30, hátul 10-30 mm-t ültető Variant 4-es futómű és 285/30/21, illetve 295/30/21 méretű gumik gondoskodnak.
A G-Power G5M Hurricane RR konverzió még egyszer annyiba kerül, mint egy új BMW M5, 115 ezer eurót kérnek érte.
Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)