2020. november 08. 18:15   |   Demcsák Gergely
címkék:  

Igazó rombolót készített a Lumma Design

Ha a Mercedes ikonikus terepjárójának egyedire szabásáról van szó, a német Lumma Design immár megkerülhetetlen tényező. A G-osztállyal előszeretettel foglalkozó nemesítő egy újabb mesterművet alkotott, maszkulin formákkal, 24-es kerekekkel és erőteljes hangzású kipufogórendszerrel.

A CLR G770 R nem az első G-osztály átirata a német tunernek, az évekkel ezelőtt kerékre állított CLR G770 modell adta hozzá az inspirációt. A Lumma Design specialitása a widebody karosszériakészletek, amiből felszereltek egyet erre a G-osztályra is. A terepjáró teljesen új front- és hátsó részt kapott, nyitott rácsozatú, sarkos első lökhárítóval és hasonlóan brutális megjelenésű hátsó szoknyával. Az elemek jóval szélesebbek is a gyári daraboknál, hiszen felhizlalt kerékjárati ívekhez csatlakoznak. A felcsavarozott és nem ragasztott 35 mm-es szélesítéseket új küszöbök kötik össze.

A Lumma kérésre szénszálas műanyagból is legyártja az elemeket. A fotózott kocsin egyéb karbon kiegészítők is díszelegnek, mint például a hátsó pótkeréktakaró, az első hűtőrácskeret és embléma, a beépített szúrófényekkel rendelkező tetőléc és a látványos motorháztető domborítás.

A kiszélesített kerékjáratokat 23 vagy 24 colos felniszett foglalhatja el, a tökéletes optikáért nyomtávszélesítőket is használnak. A képeken szereplő példányon az igen vonzó 23-as F-utu-R garnitúrát látjuk, 305/35 méretű abroncsokkal. A maximalisták kérhetik a 24-es készletet is, elképesztő 295/30-as és 355/25-ös gumihengerekkel. Kétoldalt a küszöb alól kandikálnak ki a kipufogóvégek, a G 63 modellnél oldalanként három, egyéb esetben kettőt számolhatunk. A sport kipufogórendszer által sokkal lelkesítőbben szólal meg az erőforrás.

A CLR G770 R konverzió ára 12 700 euró, és tartalmazza a festést, valamint a felszerelést is.