/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

475 lóerőssé gyúrták a kifutó Land Rover Defendert

2016. január 16. 12:30   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

A brit JE Motorworks kellőképp átszabta az utolsó Land Rover Defender generációt, melyben többek között egy 475 lóerőt teljesítő 4.7 literes V8-as blokk kapott helyet, de további menetteljesítmény-javítók és optikai elemek sem hiányozhatnak a listáról.

Hiába elavult és fejezték be gyártását, a klasszikus Land Rover Defender mindig is egy státuszszimbólum marad, így a tunerek körében is egy népszerű modellről van szó.

Legutóbb a JE Motorworks vette kezelésbe a terepjárót, hogy egy kicsit modernizálja és felpumpálja erővel. Ami a meghajtást illeti, a négy kerék mozgatásáról a hatsebességes automataváltón továbbított 475 paripa felel, amit egy 4.7 literes feltöltős V8-as aggregát szolgáltat 650 Nm kíséretében. Ezt némiképp ültetett és keményített futóművel, erősebb fékekkel egészítették ki a britek.

A Zulu² névre keresztelt megoldás azonban itt még nem fullad ki: a külsőt olyan extrák díszítik, mint a LED nappali fények, a nagyobb hűtőrács, az első kerékívek mögött megbújó szellőzőrostélyok vagy a kétszínű acél felnik. A belső teret az egyedi bőrözés, az elektromos kézifék gombja, a fűthető ülések és az egyedi hangrendszer varázsolja otthonosabbá.

Sajnos a tuner nem tervezi túl nagy darabszámban értékesíteni a munkát, ugyanis mindössze 25 példány elkészítését tűzte ki célul, ráadásul 150 000 fontos, vagyis több mint 62 millió forintos darabonkénti vételárért cserébe.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/