![](https://nb1.hu/wp-content/uploads/2024/07/1300x240-100bonusz.jpg)
730 lóerős búcsú a BMW M2-től
Az M3/M4 párossal szemben mindig is remek alternatívát jelentett a BMW M2, amely könnyebb és olcsóbb, menetteljesítmények tekintetében azonban egy lapon említhető a nagyobb testvérekkel. A német Lightweight Performance ezt egy M2 Competition modellel ékesen bizonyította.
A német tuningcég ezzel a Lightweight Performance modellel intett búcsút a jelenlegi M2 modellnek, s bizony megalkotta minden idők legerősebb kompakt M-es BMW-jét. A Finale Edition mindenre kiterjedő figyelmet kapott; így még gyorsabb és még ellenállhatatlanabb lett.
Kezdetnek a szakemberek a 3 literes soros hathengeres ikerturbós erőforrást vették kezelésbe, gyakorlatilag teljesen átdolgozták azt. A híresen könnyen tuningolható S55 motor többek között új turbófeltöltőket, egyedi leömlőt és kipufogórendszert kapott, így a szoftveres finomhangolás után 410 helyett szédületes 730 lóerőre képes. S ehhez 881 Nm-es forgatónyomaték társul.
A motor izmosítása után a tunerek egy Eibach Pro Street Multi futóművet csavaroztak a kocsi alá és BMW M Performance fékrendszert is beszereltek egyedi hűtőrendszerrel és fém fékcsövekkel. A tengelyvégekre 19 colos kovácsolt kerekeket csavaroztak fel, amelyek csökkentik a rugózatlan tömeget. Az M2 Competition emellett karbon tetőt, első splittert, hátsó légterelőt, diffúzort és sárvédőket kapott.
Az utasteret sem hanyagolták el, igen komoly változások történtek itt is. A legszembetűnőbb dolog, hogy hátulra az M2 CS székeire hasonlító sportüléseket építettek be. Hasított bőr karimás sportkormányt, kék sportpedálokat és kék váltókart is beszereltek a BMW-be.
Hogy az átfogó tuning hogyan hatott a menetteljesítményekre, sajnos nem közöltek információkat.
Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)