/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

800 lóerős E-osztály a Brabustól

2021. május 14. 15:15   |   Demcsák Gergely
címkék:  

A Brabus bemutatta nagy klasszikusát, a Mercedes-AMG E 63 S modellből képzett Brabus 800 szuperszedánt, amely 800 lóerő és 1000 Nm nyomaték leadására képes. A felpaprikázott E-osztály 3 másodperc alatt katapultál százra és eléri a 300 km/órás sebességet is. A tuningcég kívánságra természetesen a kombi modellből is kihozza ugyanezeket a számokat.

Az E 63 S 4MATIC+ modellt 4 literes biturbó nyolchengeres motor mozgatja, amely 612 lóerős. A Brabus évtizedes szakértelmével pedig ezt több mint 40 százalékkal tornászta fel. Mindenekelőtt a szívó- és a kipufogórendszert építették át, majd külső erőmodult csatlakoztattak a motorvezérléshez. Ez egyedi gyújtás, befecskendezés és töltőnyomás térképpel látta el a motort. Persze mindez a turbófeltöltők módosítása nélkül nem lett volna kivitelezhető. A nagyobb kompresszorkerékkel és megerősített csapágyakkal ellátott egységek 1,6 baros nyomásra képesek.

A konverzió után a motor 188 lóerővel és 150 Nm-rel többet présel ki magából. 800 lóerőt ad le 6600-as fordulatszámon, forgatónyomatéka pedig kereken 1000 Nm 3600-as főtengely-fordulatnál. A Brabus 800 így a planéta egyik legerősebb és leggyorsabb szedánja. A kilencfokozatú automataváltó rajtprogramja és a 4MATIC+ összkerékhajtás segédletével a kocsi 3 másodperc alatt lő ki százra (a kombi 3,1 mp alatt), s egészen 300 km/óráig képes fokozni a sebességét.

A Brabus szokása szerint a külső megjelenést sportos és elegáns karbon elemekkel tette lendületesebbé. A frontrészen új elemek az oldalsó légbeömlők és az alsó toldat, amely nagy sebességnél növeli a leszorítóerőt. Hátul az élspoiler és a diffúzor jelentenek újdonságot, amely magában foglalja a dupla acél/karbon kipufogóvégeket is.

A fotózott járműre 21 colos, kovácsolt Brabus Monoblock Platinum Edition Z felniket csavaroztak, amelyeket a karosszéria színére fényeztek, s a peremükre piros csíkot festettek. A gumik mérete elöl 255/30, hátul 295/25. Egy modul segítségével a hasmagasságot is csökkentették, vezetési üzemmódtól függően a Mercedes 10 vagy 20 mm-rel engedheti lejjebb a súlypontját.

Az új Brabus 800 szedánként vagy kombiként rendelhető meg. Másik lehetőségként a Brabus bármely hozzájuk bevitt E 63 S 4MATIC+ modellt átalakít a tulajdonos kívánságának megfelelően.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/