/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

800 lóerős G-osztály pickup a Brabustól

2022. január 25. 19:30   |   Autoblog
címkék:  

A Brabus egy ideje már kínál platóssá átépített Mercedes G-osztályt, most pedig bemutatta a csúcsmodellt, a Brabus 800 Adventure XLP Superblack modellt. Ez egy kívül-belül fekete, 3 tonnás szuper-pickup 800 lóerősre húzott motorral.

Korábban már bemutattuk a platós kisteherautóvá átépített Brabus G-osztályt, amelyet egyedülálló alvázzal és portáltengelyes felfüggesztéssel ruháztak fel. Ennek a pickup modellnek készült most el a csúcsváltozata, amely egységesen fekete megjelenésével és 800 lóerős turbómotorjával szögezi magára a tekinteteket.

A Brabus 800 Adventure XLP Superblack 68,9 centiméterrel hosszabb a pótkerék nélküli Mercedes G-osztálynál, a tengelytávja pedig 50 centiméterrel bővebb. Összesen 5,31 méter hosszú. A Brabus mérnökei egyedi hátsó részt konstruáltak az autónak, meghosszabbították a kardántengelyt, s egyedi portáltengelyes futóművet építettek alá, amelynek jóvoltából 49 centiméterre nőtt a hasmagassága. Elöl független felfüggesztést alkalmaztak, melynek minden alkotórészét, a segédkeretet és az irányítókarokat is belevéve alumíniumból martak ki. Hátul megtartották a merevtengelyt, de egyes részegységeit áttervezték és alumíniumból készítették el. Az átépítés olyan jól sikerült, hogy az eredeti jármű torziós merevsége nem csorbult.

A G-osztály pickup egyébként állítható magasságú tekercsrugós felfüggesztést kapott, amely az utastérből, a Dynamic Select rendszeren keresztül szabályozható. Körben 22 colos, portáltengelyekhez tervezett Monoblock HD kerekeket találunk, 325/55 R 22 méretű Pirelli Scorpion ATR terepabroncsokkal ellátva. A karosszéria természetesen könnyű és merev szénszálas kiegészítőket is kapott. Látunk ilyeneket a platón, de a kerékjárati ívszélesítések, a motorháztető, és az első szélterelő is ebből a motorsportos anyagból készült. A Brabus 800 Adventure XLP Superblack 11,6 centiméterrel szélesebb a mezei G-osztálynál, orrán pedig egy 4,5 tonnás csörlő is díszeleg.

A hagyományoknak megfelelően a legújabb Brabus szuperautót is kivételen erős motor mozgatja. A Mercedes-AMG G 63-ból származó 4 literes ikerturbós V8-as aggregátot átépített feltöltőkkel, módosított vezérléssel és átépített szívó-, illetve kipufogórendszerrel tették ütőképesebbé, így immár 800 lóerőt ad le 6600-as fordulatszámon, nyomatéka pedig eléri az 1000 Nm-t 3600-as fordulaton. A 2936 kilogrammos G-pickup a 9-sebességes váltóművel 4,8 másodperc alatt nyargal százas tempóra és megfutja a 210 km/órát is, ami igencsak elismerésre méltó.

A fekete a feketén a mottó az utastérben is, ahol a legmagasabb minőségű fekete bőrkárpitozást fekete Alcantara mennyezettel és karbon dekorbetétekkel párosították. Minden négyzetcentimétert, még a lábteret is bőrrel húzták be, az ülések középső részét pedig kagyló gyémántmintás steppelés borítja. Bizonyos felületeken pedig történelmi mintázatot alkalmaztak; a „77“ alakzatok a Brabus alapításának évére utalnak. Számos helyen karbon betéteket látunk, és az alumíniummal sem fukarkodtak. Összességéebn 206 darab fedélzeti elem kapott selyemfényű króm felületkezelést.

A Brabus 800 Adventure XLP Superblack valódi különlegesség, amit az ára is tükröz. 725 900 eurót kérnek érte.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/