/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

820 lóerős Porsche 911 Turbo S a Brabustól

2022. május 23. 16:10   |   Autoblog
címkék:  

A Brabus kitérőt tett és bemutatta tudományát a klasszikus zuffenhauseni sportkocsin, a Porsche 911-en is. A 992-es modellsorozat csúcsán trónoló 911 Turbo S Cabrioletet vette alapul és szédületes 820 lóerőt hozott ki belőle.

A 992-es szériájú 911 Turbo S gyárilag 650 lóerőt kínál, s a Brabus több mint 4 évtizedes turbómotor-építési tapasztalatára hagyatkozva két lépcsőben emelte meg a teljesítményét. A 3,8 literes biturbó boxermotorban jócskán szunnyadnak még tartalékok, ugyanis kizárólag a motorelektronika módosításával (új gyújtás és befecskendezés térkép, emelt turbónyomás) 70 lóerőt és 100 Nm nyomatékot hoztak a konyhára. A boxermotor 720 lóerőt ad le 6900-as fordulaton, a nyomatéka pedig 900 Nm 4000-es fordulaton. Így nem meglepő, hogy a kabrió 2,6 másodperc alatt lő ki százra, a csúcssebessége pedig 335 km/óra elektronikusan korlátozva.

Akik még többre vágynak, választhatják a bottropi tuner PowerXtra P38S-820 csomagját. Ebben a készletben a korábbiak mellett két speciális turbófeltöltő is van, amelyek akár 2,1 bar töltőnyomáson is dolgozhatnak. Az elért csúcsértékek itt 820 lóerő és 950 Nm, ami a nyolcfokozatú duplakuplungos váltóművel és az elektronikusan vezérelt összkerékhajtással tökéletes interakcióban mindössze 2,5 másodperc alatt rántják fel a gépet százas tempóra és a 340 km/órás sebesség elérését is megengedik. (Az abroncsok kímélésének érdekében itt a vége a száguldásnak). A Brabus mindkét teljesítménylépcsőnél melegen ajánlja az Inconelből készült pillangószelepes sport kipufogórendszer felszerelését is.

A felhajtóerő csökkentése egy több mint 800 lóerős autónál kulcsfontosságú. Éppen ezért a Brabus mérnökei bevették magukat a szélcsatornába és hatékony karosszériaelemeket fejlesztettek ki a kocsihoz, mégpedig szénszálas műanyagból. Ilyen új alkatrészek az első légterelő oldalsó terelőlapokkal, a hátsó kerékjáratok előtti spoilerek, a hátsó diffúzor és a légterelő szárny. A diffúzor a négy darab 100 mm-es kipufogóvéget is körbeöleli.

A Brabus 911 Turbo S exkluzív kinézetéhez jelentősen hozzájárulnak a kovácsolt, központi csavaros Monoblock Z Platinum Edition könnyűfém felnik, amelyek tengelyenként eltérő méretezésüknek köszönhetően a sportkocsi ék alakját is hangsúlyozzák. A fekete és polírozott felületeket kombináló kerekek remekül mutatnak. A hatalmas, elöl 21, hátul 22 colos görgőkre 255/30 ZR 21 és 335/25 ZR 22 méretű abroncsokat feszítettek. A tökéletes és ütős optikához az enyhe ültetés is hozzájárul. A Brabus mérnökei innovatív, állítható magasságú sportrugókat fejlesztettek ki a Porschéhoz, amelyek maximum 25 mm-rel eresztik lejjebb a tömegközéppontot.

Természetesen az utasteret sem hanyagolták el, mesterien kivitelezett, elképesztően igényes bőrkárpitozással látták el.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 50.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/