/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A legradikálisabb McLaren roadster

2020. január 10. 19:30   |   DG
címkék:  

A Novitec megalkotta történetének legdurvább roadsterét, amely a megjelenés, az aerodinamika és a teljesítmény területén is új mércét állít fel. A McLaren 720S Spider N-Largo mindössze 7,5 másodperc alatt gyorsul fel kétszázas tempóra és 346 km/órával is szelheti a levegőt. Összesen 15 darab készül belőle.

A Novitec ezúttal is a neves német dizájnerrel, Vittorio Strosekkel közösen fejlesztette ki a McLaren látványos és könnyű widebody karosszériakészletét. A teljes átalakító készlet szénszálas műanyag, ezért rendkívül alacsony tömegű és merev is. A szélcsatornában optimalizált készlet dizájn lenyűgöző, s elöl 6, hátul 13 centiméterrel toldja meg a kocsi szélességét.

S ez nem pusztán egy felcsavarozható készlet; az első sárvédőket és a hátsó oldalelemeket például teljesen kicserélték. Az öblösebb kerékjárati ívek tekintélyesebb méretű kerekeknek hagynak helyet; a Vossennel közösen kifejlesztett, központi csavaros dizájnnal rendelkező, kovácsolt MC2 felnik mérete elöl 9 x 20, hátul 12 x 21. A hét duplaküllős, konkáv közepű kerekekre elöl 245/30, hátul 325/25/21 méretű abroncsokat feszítettek.

A speciális küszöbidomok és a szélesebb hátsó sárvédők homokóra alakkal ruházzák fel a kétüléses roadstert. A fékek és a motor hűtését az oldalelemeken kialakított légbeömlő nyílások segítik. A karosszéria konverzió azonban nemcsak az extravagáns megjelenésre fókuszál, az aerodinamika hatékonyságát is javítja. Az N-Largo első lökhárító látványos első spoilertoldata például nagy sebességnél fokozza a stabilitást.

A karosszérián számos fényezetlen karbon elem is felfedezhető, mint például az első fedél, a küszöb élspoilerek, a külső tükörházak, a gyári állítható hátsó szárny rátéte, a hátsó szellőzőrostélyok, valamint a diffúzor. A Novitec 720S Spider N-Largo letaglózó megjelenéséhez az ültetés is hozzájárul – sportrugók segítségével 35 mm-rel engedték lejjebb a súlypontot.

A középmotoros roadster különleges vonzereje nemcsak az egyedi külalakjában rejlik, hanem kiemelkedő menetteljesítményeiben is. A 4 literes ikerturbós V8-as erőforrás 720 lóerőt mozgósít és a világ egyik legfürgébben gyorsuló szupersportkocsiját faragja a McLarenből.

A Novitec szakemberei azonban három lépcsőben még feljebb tudják tornászni a teljesítményt. Külső vezérlőmodul és Inconel verseny kipufogórendszer beszerelésével maximálisan 806 lóerő és 878 Nm nyomaték (+108 Nm) sajtolható ki a motorból. A Novitec N-Largo roadster olyan gyorsulásra képes, amire csak alig néhányan: 2,7 másodperc alatt lő ki százra, 7,5 másodperc alatt eléri a kétszázas tempót, a végsebessége pedig 346 km/óra.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/