/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Audi RS Q3 bomba formában

2014. július 17. 19:30   |   Autoblog
címkék:  

Az MTM valódi sportautót kreált a gyárilag sem szerény képességű Audi RS Q3 szabadidőautóból. Az eredetileg nem a fejek elcsavarására kitalált kompakt SUV immár 410 lóerővel szaggatja az aszfaltot és 4,3 másodperc alatt sprintel százra.

Az Ingolstadthoz közel tevékenykedő MTM vadorzót faragott a legkisebb négykarikás SUV-ból. A 2,5 literes öthengeres turbómotor teljesítményét 100 lóerővel emelte meg, így az 410 lóerőt állít csatasorba. A nyomaték 570 Nm-re emelkedett. Mindez áldásos hatást gyakorolt a gyorsulásra és a végsebességre; az összkerékhajtású ingolstadti SUV 4,3 szekundum alatt letudja a százas sprintet és eléri a 270 km/órás végsebességet. Ez már az Autobahnon is elismerésre méltó.

Az MTM a 100 lóerős gyarapodást a motorelektronika módosításával érte el, s a dolgot megtámogatta még egy, az öthengeres turbómotorra optimalizált sportkipufogó-rendszerrel. Az M-Cantronic vezérlésért 3357 eurót számítanak fel, míg a sportkipufogó a hátsó karbon diffúzor elemmel 4699 euróba kerül. A tengelyvégekre 9 x 20 hüvelykes Bimoto kerekeket csavaroztak 275/35-ös abroncsokkal, amire a nagyobb fékek miatt is szükség volt. Elöl immár 38 centiméteres tárcsák szorítják a féknyergeket. A futóművet állítható, az utastérből szabályozható KW DDC modellre cserélték.

Az Audi RS Q3 TFSI quattro németországi alapára 54 600 euró, amihez ha az MTM kezelés teljes költségét hozzászámoljuk, 76 650 eurós végösszeget kapunk.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/