/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Brabus Rocket 900 Desert Gold – sivatagi luxus

2015. november 11. 18:15   |   Autoblog
címkék:  

Mivel is készülhetett volna a Dubai Autószalonra a Brabus, mint minden idők legexkluzívabb, legerősebb, legfényűzőbb S-osztályával. Az aranyszínű, 900 lóerős limuzin a mesés Távol-Kelet előtt tiszteleg, ahol már a Brabus is nyitott képviseletet.

Ahogy a gépcsoda neve is elárulja, a Brabus Rocket 900 egyedileg kikevert színárnyalatban, Desert Gold aranyban pompázik, de több mint 300 utastéri alkatrészét is ilyen színre festették. A jármű azonban nemcsak ettől különleges, hanem a magas fényű fekete karosszériaelemeitől, a szénszálas aerodinamikai kiegészítőitől, valamint az aranycsíkos könnyűfém felnijeitől.

A ragyogó S-osztály jóval 300 km/óra felett képes haladni, ezért szükséges volt a leszorító erőt fokozó légterelők felszerelésére. Az első lökhárítóra többrészes toldatot erősítettek, hátulra egyedi diffúzort és élspoilert, a küszöbökre toldatokat szereltek fel. Az első sárvédők egyedi kopoltyú elemeket kaptak, a visszapillantó tükrök házát pedig karbonra cserélték. A hátsó szoknyába tökéletesen integrálták az új, fekete dupla kipufogóvégeket. A módosítások visszafogottak, mégis jelentősen javítják a tapadást nagy sebességnél. S persze el kell ismerni, az arany karosszéria remekül mutat fekete és karbon kiegészítőkkel.

Az autó kapott a koncepciójához illő könnyűfém felniket is, a 21 colos, Monoblock F Platinum Edition kovácsolt kerekek lenyűgözően néznek ki, és elöl 255/35, hátul 295/30 méretű sportabroncsokat viselnek. A kerekek és a sárvédők közti hézagokat a Mercedes légrugózásához írt modullal csökkentették. A speciális szabályozó egység 15 mm-rel megülteti a karosszériát és még dinamikusabb kezelhetőséget tesz lehetővé.

A Brabus Rocket 900 Desert Gold alapja a Mercedes-AMG S 65, melyet V12-es erőmű hajt. A munka első lépéseként az 5,5 literes duplaturbós erőforrás lökettérfogatát hosszabb löketű főtengellyel és nagyobb furatú hengerekkel, illetve a hozzájuk passzoló kovácsolt dugattyúkkal és kiegyensúlyozott hajtókarokkal 6,3 literre tornászták fel. Ezután a motor perifériát átépítették, a turbófeltöltőket pedig nagyobbra cserélték. A leömlő csövek átmérője 80 mm, a sportkipufogó-rendszer pedig versenykatalizátorokkal és pillangószeleppel egészül ki. A nagyteljesítményű komponensek működését új vezérlőelektronika koordinálja. Bámulatos módon a kompletten átépített erőforrás továbbra is megfelel az Euro 6-os károsanyag-kibocsátási norma előírásainak.

A kiterjedt munka eredménye 900 lóerő (5500 ford./percnél) és 1500 Nm nyomaték (4200 ford./percnél) lett, mely utóbbit a hajtáslánc élettartamának megőrzése érdekében 1200 Nm-ben maximál az elektronika. Az elképesztő erő egy speciális hétsebességes váltóművön keresztül jut a hátsó tengelyre, amelyet korlátozottan önzáró differenciálművel is elláttak. A Brabus Rocket 900 Desert Gold 3,7 másodperc alatt katapultál százra, 9,1 szekundum alatt eléri a kétszázat, csúcssebessége pedig 350 km/óra felett van.

Természetesen az arany szuperlimuzin utastere is exkluzív. A kabin a lehető legmagasabb színvonalon kivitelezett, puha és lélegző fekete/arany Mastik bőrkárpitozást kapott, ami a számos aranyszínre fújt felülettel és kapcsolóval önálló osztályt képvisel. A mennyezetet mélyfekete Alcantara szövettel borították. Kérésre modern multimédiás rendszert is beszerelnek az autóba.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/