/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Brabus Rocket 900 Desert Gold – sivatagi luxus

2015. november 11. 18:15   |   Autoblog
címkék:  

Mivel is készülhetett volna a Dubai Autószalonra a Brabus, mint minden idők legexkluzívabb, legerősebb, legfényűzőbb S-osztályával. Az aranyszínű, 900 lóerős limuzin a mesés Távol-Kelet előtt tiszteleg, ahol már a Brabus is nyitott képviseletet.

Ahogy a gépcsoda neve is elárulja, a Brabus Rocket 900 egyedileg kikevert színárnyalatban, Desert Gold aranyban pompázik, de több mint 300 utastéri alkatrészét is ilyen színre festették. A jármű azonban nemcsak ettől különleges, hanem a magas fényű fekete karosszériaelemeitől, a szénszálas aerodinamikai kiegészítőitől, valamint az aranycsíkos könnyűfém felnijeitől.

A ragyogó S-osztály jóval 300 km/óra felett képes haladni, ezért szükséges volt a leszorító erőt fokozó légterelők felszerelésére. Az első lökhárítóra többrészes toldatot erősítettek, hátulra egyedi diffúzort és élspoilert, a küszöbökre toldatokat szereltek fel. Az első sárvédők egyedi kopoltyú elemeket kaptak, a visszapillantó tükrök házát pedig karbonra cserélték. A hátsó szoknyába tökéletesen integrálták az új, fekete dupla kipufogóvégeket. A módosítások visszafogottak, mégis jelentősen javítják a tapadást nagy sebességnél. S persze el kell ismerni, az arany karosszéria remekül mutat fekete és karbon kiegészítőkkel.

Az autó kapott a koncepciójához illő könnyűfém felniket is, a 21 colos, Monoblock F Platinum Edition kovácsolt kerekek lenyűgözően néznek ki, és elöl 255/35, hátul 295/30 méretű sportabroncsokat viselnek. A kerekek és a sárvédők közti hézagokat a Mercedes légrugózásához írt modullal csökkentették. A speciális szabályozó egység 15 mm-rel megülteti a karosszériát és még dinamikusabb kezelhetőséget tesz lehetővé.

A Brabus Rocket 900 Desert Gold alapja a Mercedes-AMG S 65, melyet V12-es erőmű hajt. A munka első lépéseként az 5,5 literes duplaturbós erőforrás lökettérfogatát hosszabb löketű főtengellyel és nagyobb furatú hengerekkel, illetve a hozzájuk passzoló kovácsolt dugattyúkkal és kiegyensúlyozott hajtókarokkal 6,3 literre tornászták fel. Ezután a motor perifériát átépítették, a turbófeltöltőket pedig nagyobbra cserélték. A leömlő csövek átmérője 80 mm, a sportkipufogó-rendszer pedig versenykatalizátorokkal és pillangószeleppel egészül ki. A nagyteljesítményű komponensek működését új vezérlőelektronika koordinálja. Bámulatos módon a kompletten átépített erőforrás továbbra is megfelel az Euro 6-os károsanyag-kibocsátási norma előírásainak.

A kiterjedt munka eredménye 900 lóerő (5500 ford./percnél) és 1500 Nm nyomaték (4200 ford./percnél) lett, mely utóbbit a hajtáslánc élettartamának megőrzése érdekében 1200 Nm-ben maximál az elektronika. Az elképesztő erő egy speciális hétsebességes váltóművön keresztül jut a hátsó tengelyre, amelyet korlátozottan önzáró differenciálművel is elláttak. A Brabus Rocket 900 Desert Gold 3,7 másodperc alatt katapultál százra, 9,1 szekundum alatt eléri a kétszázat, csúcssebessége pedig 350 km/óra felett van.

Természetesen az arany szuperlimuzin utastere is exkluzív. A kabin a lehető legmagasabb színvonalon kivitelezett, puha és lélegző fekete/arany Mastik bőrkárpitozást kapott, ami a számos aranyszínre fújt felülettel és kapcsolóval önálló osztályt képvisel. A mennyezetet mélyfekete Alcantara szövettel borították. Kérésre modern multimédiás rendszert is beszerelnek az autóba.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/