/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Carlsson Mercedes-Benz E-osztály

2014. június 03. 21:30   |   Autoblog
címkék:  

A legnagyobb Mercedes nemesítők között számon tartott Carlsson komplett individualizációs programot dolgozott ki a faceliftes E-osztályhoz. A külső és belső kiegészítők mellett különböző könnyűfém kerékszettek és teljesítménynövelés is választható az autóhoz.

Az átfogó aerodinamikai program az E-osztály mindegyik modelljére alkalmazható. Új első és hátsó diffúzoros lökhárító, illetve vaskosabb küszöbök szerelhetők fel az autóra, ezen kívül egy diszkrét hátsó spoiler is felerősíthető. Ha a kuncsaft sportkipufogó-rendszert is rendel autójához, akkor 105 x 70 mm-es ovális végek merednek a külvilág felé.

A könnyűfém keréktárcsák választéka igen széles, 18, 19 és 20 colos méret is rendelkezésre áll, számos különböző stílusban és felületkezeléssel. A jobb útfekvés és szebb kiállás érdekében az acél és légrugós felfüggesztés is átalakítható. Az előbbihez a 30 mm-t ültető sportrugóktól az állítható, 15 és 35 mm közötti ültetést lehetővé tevő sportfutóműig terjed a kínálat, míg a légrugózással ellátott modellekhez a C-Tronic Air-4 modul jelent megoldást, amely elektronikusan 3 centiméterrel ereszti lejjebb a karosszériát. Ehhez a modulhoz kívánságra Wi-fi rendszerű távirányító is rendelhető.

A Carlsson mérnökei teljesítménynövelő csomagokat is kidolgoztak az E-osztály benzines és dízel erőforrásaihoz. Az E 400 modell 333 lovas biturbó V6-osa az intézkedések után például 385 lóerős lesz és 550 Nm nyomatékot ad le, míg az E 500 V8-as biturbó hajtóműve 408 lóerősről 523-ra izmosodik, a nyomatéka pedig 600-ról 730 Nm-re emelkedik. A gyengébbik benzines végsebességét a korlátozás kiiktatásával 280 km/órára emelik, míg az E 500 elérheti akár a 300 km/órás sebességet is.

A dízeleknél a 3 literes V6-os E 350 CDI teljesítménye 256-ról 310 lóerőre szökik fel, a nyomatéka pedig 620-ról 700 Nm-re nő. A négyhengeres E 200 CDI és E 250 CDI motorok teljesítménye a chippel 211, illetve 231 lóerőre gyarapszik. A nyomaték 270-ről 330-ra, illetve 310-ről 370 Nm-re emelkedik. A Carlsson intercooler készletének beépítésével azonban mindez még fokozható, a konverzió 220 lovat és 360 Nm-t csalogat elő a 200 CDI motorból, míg a 250 CDI 239 lóerőre és 400 Nm-re lesz képes.

Emellett a Carlsson a belső tér egyedivé alakítását is támogatja, saját kárpitos műhelyének segítségével minden elképzelést megvalósít.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/