/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Egy 350 lóerős Fiat 500-as

2017. június 11. 18:50   |   DG
címkék:  

A Fiat 500 tuningolásának évtizedes hagyományai vannak, gondoljunk csak az Abarth modellekre, de említhetők jóval extrémebb átalakítások is, amelyek valódi gépszörnyetegeket faragtak a városi szaladgálós járgányból. Az olasz Giannini példánya is ilyen, drámai megjelenéssel, hátsókerék-hajtással és az Alfa 4C motorjával.

A Torinói Autószalonon kiállított Fiat 500 Giannini elvetemült külsejével már messziről felhívja magára a figyelmet. Jóval mozgalmasabb és brutálisabb a gyárinál. A kocsit egy speciális szénszálas szélesítő készlettel szerelték fel, ami új lökhárítókból, új sárvédőkből és küszöbökből áll, s legalább 20 centiméterrel toldja meg a karosszéria szélességet.

A kerékjárati ívekbe elöl és hátul szellőző rácsokat faragtak, ahogy a géptetőbe is nyílásokat vágtak, hogy megcsodálhassuk a fektetett Öhlins gátlókat és rugókat. A front rali stílusú szúrófényekkel gazdagodott. A kocsi döbbenetesen fest, már-már komikusan széles. Imádjuk.

Emellett a Giannini 500-as teljesítménye is olyan szintű, mint amilyet a megjelenése alapján elvárunk tőle. Az építők az Alfa 4C-ben és a 159 1,8 TBi-ben is dolgozó 1,75 literes négyhengeres turbómotort ültették a kocsi hátuljába, ami ráadásul a hátsó kerekeket hajtja. A mélyreható tuningnak köszönhetően a blokk immár 350 lóerőt ad le, ami elképesztő. A brutális Fiat megállításáról 6-dugattyús nyergekkel bíró Brembo fékrendszer gondoskodik.

A Giannini 500-asa nagyon drága, 150 ezer eurót kérnek érte, mégis 100 darabot kívánnak belőle építeni. Talán akadnak majd ennyien, akiknek az egyediség megér ennyi pénzt.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/