/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Egy írtó dögös Jaguar F-Type kabrió

2016. december 02. 18:20   |   DG
címkék:  

Napjaink egyik legvonzóbb kabriója, a Jaguar F-Type Convertible 2014-ben érkezett a piacra és azonnal meghódította a szíveket. A németországi Rottweilben tevékenykedő Piecha Design különösen kedveli és előszeretettel tuningolja is a vászontetős szívtiprót, most előállt a típus faceliftjével. A végeredmény ellenállhatatlan.

Marcus Piecha és nevével fémjelzett cége a Jaguar és a Mercedes típusaira specializálódott. Rajta kívül Jaguarokat csak maréknyian nemesítenek, s aki hozzájuk fordul, garantáltan elégedett less az eredménnyel.

Piecha ezúttal egy 5 literes V8-as F-Type kabrió modellen mutatta be varázslatát, amelynek 5 literes kompresszoros V8-as aggregátja 495 lóerőt hoz ki magából, lúdbőrüztető hang kíséretében. A blokk teljesítményét egy speciális erőmodul segítségével rögtön 567 lóerőre emelte, így a kabrió potensebb lett az F-Type R modellnél, s csaknem egy szintre került a csúcsot jelentő SVR-rel.

Ezután a külsővel törődtek, komplett aerodinamikai csomaggal látták el az autót. Az új első szoknyával, oldalküszöbökkel, hátsó légterelővel és diffúzorral sikerült még lenyűgözőbbé tenni a Jaguar megjelenését. Ráadásul a motor immár egy telt hangú, mély basszusokkal operáló csappantyús sportkipufogó-rendszeren keresztül kér szót magának. Már a gyári rendszerből is olyan csodálatos hangok törnek fel, hogy könnybe lábad az ember szeme.

A Piecha Jaguar F-Type kabriója emellett gyönyörű, feketére fényezett keresztküllős felniket is kapott, 9 és 10,5 x 21 colos királyi méretben. Az MP5 LXM nevű görgők remekül állnak az autónak és 255/30, illetve 295/25 méretű gumikat viselnek. A tökéletes optikáról egyedi fejlesztésű sportrugók gondoskodnak, amelyek 10-35 mm-rel süllyesztik lejjebb az autót. Az elektronikus vezérlésű lengéscsillapítók továbbra is ellátják a feladatukat.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/