/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Egy isteni Alfa Romeo 4C

2019. november 21. 20:20   |   Autoblog
címkék:  

A Pogea Racing ismét egy kivételes Alfa Romeót állított négy kerékre. A 4C Zeus elsősorban egyedi külső és belső színvilágával tűnik ki márkatársai közül, de minden fő alkotórészén javítottak, további kilókat faragtak le róla, a motorját pedig 355 lóerősre húzták fel.

A cégtulajdonos felesége által megálmodott Alfa Romeo 4C Zeus rendkívül látványos Petrol Volturi Pearl fantázianevű zöld festést kapott, amely a ráeső fény függvényében lila és kék árnyalatokban tündököl.

Ezenkívül a könnyű, kompakt sportkocsit tetőtől-talpig szénszálba öltöztették.  Rákerült egy agresszív, splitterrel ellátott első lökhárító, egy új hátsó szoknya és diffúzor, továbbá légbeömlőkkel kiegészített oldalküszöbök és légterelők, valamint egy nagyméretű hátsó szárny. De kompozit anyagból készült a tető, valamint az oszlopok, s a külső tükörházak borítása is szénszál. A hátsó szélvédő helyét egy egyedi szénszálas, légszívó nyílásokkal és szellőzőkkel ellátott elem foglalja el.

A 4C alá professzionális, minden paraméterében állítható KW felfüggesztés került, a tengelyvégekre pedig szuperkönnyű, kovácsolt aluminium felniket csavaroztak elöl 18, hátul 19 colos méretben. Az exkluzív görgőkre 225/40 ZR18 és 265/35 ZR19 méretű Michelin Pilot Sport 4S gumikat feszítettek. A fékrendszert fémszövet csövekkel erősítették meg, kerámia kuplungot építettek be, módosították a váltómű szoftverét, ezenkívül plusz olajhűtőt és motorhűtőt szereltek be. A széria Alfa 4C teli tankkal 979 kilogrammot nyom, a Pogea autója azonban a szénszál kiterjedt használatának és a könnyű kerekeknek köszönhetően mindössze csak 899 kilós. Nem semmi.

A Pogea Racing az évek során tökélyre fejlesztette az Alfa négyhengeres turbómotorjának tuningját; most 355 lóerőt sajtolt ki az erőforrásból.  Módosított szívó- és kipufogórendszerrel, új vezérműtengelyekkel, átalakított turbófeltöltővel és hűtésrendszerrel, valamint módosított üzemanyagpumpával és befecskendezőkkel a gyári 240 lóerőből 355 lóerő lett, 465 Nm forgatónyomaték kíséretében. A gázok egy aktív szelepes, 76 mm-es Monster rozsdamentes kipufogórendszeren át távoznak a szabadba, lúdbőröztető hang kíséretében. Az átfogó, alapos tuning meghozta a gyümölcsét: a 4C Zeus 3,4 másodperc alatt katapultál 100 km/órára, 100-ról 200-ra 8,1 másodperc alatt gyorsít fel, a végsebessége pedig 304 km/óra.

Az utastér is különleges hangulatú. Fekete és zöld Moore and Giles nappabőr borítja az üléseket, Alcantarát alkalmaztak az ajtókon és a műszerfalon, a volánt pedig perforált bőrrel és vadbőrrel húzták be.

A Pogea Alfa Romeo 4C Zeus egy elképesztően magas minőségű, különleges megjelenésű tuningautó, amelynek meg is kérik az árát. Festéssel és összeszereléssel a konverzióért 50 100 eurót kell fizetni. Összesen csak 10 darab 4C kapja meg a Zeus konverziót; négy már elkelt, úgyhogy nem árt sietni.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/