/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Ha a feltűnési viszketegség is kevés

2020. augusztus 24. 16:00   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

Egyesek szeretnek beleolvadni a környezetbe, míg mások élik a tündöklést és azt, ha minden szempár őket figyeli. Ezzel a Mercedes-AMG S63 Cabriolettel, melyet a Brabus és a Fostla is kezelésbe vett, bármerre járjunk, garantált hogy megáll körülötte a forgalom.

A tuningolás általában az egyediség kifejezéséről szól. Legyen az a világ legkülönlegesebb autóinak egyike, mindig akad valaki, akinek nem elég vagány vagy épp nem elég elegáns, esetleg nem kellően gyors az adott négykerekű. Ilyenkor jönnek az átalakítócégek képbe, akik olyan egyedi munkát tudnak kiadni kezükből, amire az autógyárak csak kifejezetten sok pénzért lennének képesek – vagy egyszerűen nem is lennének hajlandóak.

Itt van például ez a 2016-os Mercedes-AMG S63 kabrió, ami önmagában sem egy gyakori jelenség az utakon, és ha első tulajdonosa könyörgött volna, valószínűleg akkor sem kapja meg ilyen kinézettel a méregdrága luxustankot.

Ezért előbb a Brabus – a csillagmárkások „hivatalos” nemesítője – vette kezelésbe a vászontetőst, majd a projekt a Fostlánál folytatódott. Akárki akármit is tett rá, az eredmény a képeken látható, cseppet sem visszafogott S63 lett. Na jó, annyi biztos, hogy a Brabus felelős a szénszálas optikai csomagért, mely magában foglal egy első toldatot, hátsó diffúzort, valamint a csomagtér ajtajára került szárnyat, de ha már náluk járt, a gyári emblémákat sem hagyták helyükön.

A króm díszítéseket feketére cserélték, a kormány mögötti váltókarokat szénszálas műanyagra, de a szőnyegek sem az eredetiek. Az olívazöld színt matricával „tették” az autóra, a habot a tortán pedig a 21 collos aranyszínű alufelnik jelentik.

Sajnos a teljesítménynövelés nem szerepelt terítéken, de így sincs miért szégyenkeznie a több mint kéttonnás monstrumnak: 5.5 literes duplaturbós V8-asából 585 lóerőt (430 kW) és 900 Nm csúcsnyomatékot képes kipréselni, ami elég arra, hogy kevesebb mint 4 másodperc alatt érje el álló helyzetből a százas tempót, végsebessége pedig 250 km/óra az elektronikus leszabályozás miatt.

Az órájában 22 ezer kilométert számláló fejelcsavaró S63 jelenleg még új tulajdonosát keresi a Mobile honlapján, ahol adóval együtt 148 ezer eurót, vagyis közel 52 millió forintot kérnek érte. Ma ez a különlegesség ára egy használt csúcs Mercedes-Benznél…

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 50.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/