/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Hamann BMW M5

2012. április 20. 19:58   |   Autoblog
címkék:  

A 25 éve tevékenykedő, laupheimi székhelyű Hamann Motorsportot valószínűleg minden BMW-s ismeri a földkerekségen. Ha BMW nemesítésről van szó, az ő nevük az első helyen merül fel. Richard Hamann csapata ezúttal egy új M5-ös BMW-t javított fel.

Az M5 alaposan megvadítva gurult ki a Hamann műhelyből. A szakemberek kiszélesítették a karosszériát; az első sárvédők 25, míg a hátsók oldalanként 30 mm-t híztak, így a bajor überlimuzin most leginkább egy DTM túraautóra emlékeztet. Az utólagosan felszerelt elemek természetesen nem csak a látványon lendítenek nagyot, hanem a tengelyekre ható felhajtóerőt is csökkentik, nagy sebességnél stabilabbá téve a járművet. Az első lökhárítóba LED-sorokat építettek és az oldalfalakba diszkrét légnyílásokat vágtak. Újak a küszöblécek, valamint a kopoltyús hátsó szoknya, továbbá a tető és a csomagtér-fedél légterelő is.  A BMW hátulról kifejezetten agresszívan mutat, melyhez az imént felsorolt karbon spojlerek és a sötétített hátsó lámpák is hozzájárulnak.

A szélesített kasztni erőteljes megjelenéséhez jól passzolnak a kerekek, amelyek a gyárinál eggyel nagyobb méretben képviseltetik magukat. Kétféle keréktípust ajánl a Hamann a bajor rakétához, mindkettő kovácsolt és ultra könnyű kivitelű. Választható az újfajta, háromrészes, barna árnyalatú Unique Forged II felni, vagy a véleményem szerint sokkal szebb, fekete közepű, polír peremes Edition Race Anodized kerék. A felnik mérete elöl 9,5 x 21, hátul 12 x 21 hüvelyk, szóval extra széles abroncsokért kiáltanak. Nos, az elsőkre 265/30-as, a hátsókra pedig 325/25-ös úthengerek kerültek fel. Emellett a BMW M5 magasságát is csökkentették, hogy még kiválóbb legyen a kezelhetősége. Speciális sportrugók segítségével 3 centiméterrel lejjebb eresztették a kasztnit.

De miért kellenek ilyen széles papucsok? Mert a jelenleg még fejlesztés alatt álló, többek között sportkipufogóval és új motorvezérléssel operáló motortuning csomag mintegy 160 lóerővel emeli meg az M5-ös teljesítményét és 220 Nm-rel a nyomatékát. A Hamann BMW M5 tehát 720 lóerőt és brutális, 900 Nm-es nyomatékot fog csatasorba állítani. Ferrarik és Lamborghinik, reszkessetek!  

A Hamann Motorsport mindent beleadott az utastér átalakításába is, s a végeredmény igen impozáns lett. Intézkedései nyomán az M5 beltere versenysportos ihletésű VIP szalonná alakult át. A gyárit a legfinomabb bőrkárpit váltotta fel, a műszerfalat és a középkonzolt egyedi textúrájú szövettel vonták be, a mennyezet pedig alcantara borítást kapott. Nem maradtak ki a nagyszerű alumínium pedálok sem.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/