/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Hercules, a kigyúrt Fiat 500-as

2021. január 17. 14:30   |   Demcsák Gergely
címkék:  

A németországi Friedrichshafenben tevékenykedő Pogea Racing tárt karokkal vár minden sportautó-tulajdonost, aki némi egyéniséget szeretne csempészni autójába, vagy csupán a motorteljesítményt szeretné feltornászni. A német alakulat amúgy kifejezetten kedveli az olasz kocsikat, most egy Abarth 595 modellből faragott izomautót.

Az Abarth 595 típushoz kifejlesztett, átfogó Hercules tuningprogram foglalkozik a karosszériával, a felfüggesztéssel, a kerekekkel, az erőforrással és a kipufogórendszerrel is. A program kétségkívül leglehengerlőbb eleme a widebody karosszériakészlet, ami valóságos díjbirkózót farag az olasz hot hatchből. Minden egyes felszerelt idom és légterelő ráadásul szénszálas műanyagból készült, amely a megrendelő kívánsága szerint nyers és lakkozott, vagy festett kivitelben kerülhet fel az autóra. A mintázata is megválasztható.

A készlet brutális kerékjárati ív szélesítésekből, egyedi küszöbökből, nagyméretű hátsó tetőlégterelőből és egyedi kialakítású, szélesített első és hátsó szoknyából tevődik össze. Plusz pénzért szellőzőkkel ellátott motorháztető is rendelhető. Természetesen a kerekeket is lecserélték, most ultra-könnyű, kovácsolt, 18 colos görgők forognak a Fiat alatt, amelyekre 215/35 méretű Michelin sportabroncsokat feszítettek. Az optika is tökéletes, a kerekeket tökéletesen beállították, és 45 mm-t ültető, professzionális Pogea/KW Label V1 futóművet szereltek a kocsi alá. A rendszerben négy teljesen állítható sportgátlót és négy progresszív sportrugót találunk.

A kiszélesített és megültetett Abarth 595 nemcsak remekül néz ki, hanem nagyon jól is megy. A gyári 165 lóerőt a saját fejlesztésű, csappantyús Monster kipufogórendszerrel, 200-cellás sportkatalizátorral kiegészített leömlővel és módosított motorvezérléssel ugyanis 220 lóerőre tornászták fel. A 350 Nm nyomatékra képes 1,4 T-Jet aggregát most 6,2 másodperc alatt lövi fel 100 km/órás sebességre az autót, széles mosolyra fakasztva a bent ülőket. A végsebesség 232 km/óra.

A Hercules konverziós készlet 18 810 euróba kerül.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/