Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Ilyen BMW M3 nem jön még egy szembe

2018. december 12. 18:40   |   DG
címkék:  

A belsőtér-átalakításokra specializálódott bolgár tuningcég, a Vilner idei utolsó projektje volt ez a csodálatos BMW E30 M3, amely megkapta az E36 M3 motorját, a külsejét a ritka Evolution II változat mintájára alakítottak át, belülről pedig egyedi kárpittal varázsoltak újjá. Ilyen BMW E30 nincsen még egy a világon.

A Vilner káprázatos utastér átalakításaival szerzett hírnevet magának, kreációi frissek, olykor merészek és nagyon magas minőségűek. Ezt az 1990-es évjáratú E30 M3-ast is még értékesebbé tették munkájukkal.

A legendás sportkupé összes karosszériaeleme egy ritka Evolution II változatról került át, a motortérbe pedig az egy generációval újabb M3 3,2 literes soros hathengeres erőforrása költözött be. A gép fényezése is extra, Imola Red II piros, s a kocsi alatt 18 colos, fantasztikus BBS kerekek forognak. A külső módosítások sorát a sötétített első fényszórók és az egyedi hátsó lámpák zárják.

Az igazi varázslat azonban az utastérben történt, ami jelen esetben érdekes és izgalmas képet fest. A kárpitos csapat tartan mintás szövet és bőr kombinációja mellett döntött, kikacsintva a Golf GTI-re. Tartan mintás szövettel húzták be a Sparco kagylóülések közepét, az ajtópaneleket, a váltókar alapját, s jutott az anyagból a mennyezetre és a hátsó polcra is. Meg kell hagyni, hogy a retró kinézet az M3-nak is jól áll. Természetesen a Momo kormánykereket is átbőrözték, és fém taposókat raktak az autóba. A hátsó üléspad egy bukóketrecnek adta át a helyét.

De van még valami. A soros négyhengeres erőmű egy 321 lóerőt és 350 Nm nyomatékot termelő 3,2 literes soros hathengeres motornak adta át a helyét, amelyet az egyik legjobb BMW motornak tartanak a rajongók. Ha az egyenletbe belevesszük az ötfokozatú kézi váltót, az alacsony, 1200 kilós tömeget és a hátsókerék-hajtást is, egy hamisítatlan, analóg élményautót kapunk eredményül.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Még nem érkezett hozzászólás.

Tuning

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!