Itt az első módosított Bentley SUV
A nemesítő cégek közül elsőként a Brabus leányvállalata, a Startech nyúlt hozzá a Bentley vadonatúj szabadidő-autójához, a Bentaygához. Komplett aerodinamikai készletet fejlesztett hozzá, 23 colos kerekekkel vértezte fel, de sportkipufogó-rendszer és ültetés is készült a luxus SUV-hoz. A tizenkét hengeres erőforrás doppingján is dolgoznak.
A Bentayga átalakító programja egy aerodinamikai készlet kifejlesztésével kezdődött, amely hozzáad még egy kis sportosságot a külalakhoz és jótékony hatással van a hatalmas jármű stabilitására is. A Startech teljesen új lökhárítókat tervezett az autóhoz. Az első a hűtőrácshoz hasonló méhsejt mintázatú öblös légnyílásokat tartalmaz, amelyeken keresztül optimális mennyiségű hideg levegő érkezik a motorhoz, a radiátorokhoz és az első fékekhez. A rafinált kialakítású első szoknya ezen kívül szerepet játszik az első tengelyre ható felhajtóerő mérséklésében is.
A hátsó lökhárító új diffúzort tartalmaz, amelyet úgy terveztek, hogy az opcionális vonóhorgot is fogadni tudja. Egyedi elem a középen helyet foglaló LED-es köd- és tolatólámpa, amelyet a Formula 1-es autók inspiráltak. Akárcsak az első lökhárító terelőeleme, a diffúzor is kérhető nyers karbon kivitelben. A far további jellegzetességei a tökéletesen integrált dupla alumínium kipufogóvégek, valamint a csomagtértetőn található diszkrét karbon élspoiler. Aki szeretné, a Bentley megjelénését szélesítő sárvédőelemekkel is feldobhatja – ilyeneket szereltek a képeken szereplő autóra is. A widebody készlet egyedi ajtópaneleket is tartalmaz, amelyek megteremtik a sárvédők közti vizuális összeköttetést és karbon betéteket is hordoznak.
A dinamikusabbá varázsolt luxus SUV-nak jól állnak a Startech által fejlesztett egyrészes, kovácsolt kivitelű könnyűfém felnik is, amelyek különleges technológiával készülnek, így rendkívül erősek és könnyűek. Méretük 10,5 x 23 hüvelyk és 295/35 méretű Continental köpenyeket viselnek, amelyek tolerálják a 300 km/óra fölötti sebességeket is. A tökéletes megjelenés érdekében a mérnökök a gyári légrugós felfüggesztéshez írt ültető modullal 25 mm-rel csökkentették a hasmagasságot is. Ez azonban nem befolyásolta a gyári beállításokat, azok továbbra is elérhetők a fedélzeti számítógép menüjéből. Mindezek mellett csappantyús kipufogórendszer is választható a kocsihoz, ami gombnyomásra változtatja a hangzását a csendestől a mennydörgőig.
A duplaturbós V12-es erőforrás izmosításán már dolgoznak.