/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Egy 700 lóerős Ford Mustang Mach 1

2019. november 08. 18:45   |   DG
címkék:  

Észak-Amerika egyik legismertebb autóépítő testvérpárja, a Ringbrothers egy 1969-es Ford Mustang Mach 1-et készített a Las Vegas-i SEMA Show-ra. Az UNKL névre keresztelt alkotás klasszikus restomod, módosított és könnyített karosszériával, egyedi belső térrel és brutális, 8,5 literes V8-as motorral.

A Ringbrothers már számtalan Mustangot épített működése során, de ez az első Mach 1, ami a kézjegyüket viseli. Szokásukhoz híven a karosszériához úgy nyúltak hozzá, hogy a típusjellegzetességek és arányok megmaradtak, az összkép mégis frissebb, modernebb.

A Mach 1 esetében számos panelt újragyártottak, fémből vagy szénszálas műanyagból. A gép oldalanként 2,5 centimétert szélesedett és elképesztően vastag abroncsokon fut. Az elöl 19, hátul 20 colos HRE felnikre 295/35, illetve 355/30 méretű Michelin Pilot Sport 4S gumikat feszítettek, a tapadással így nincsen probléma.

Kell is a széles futófelület, ugyanis az UNKL orrában egy 520 köbhüvelykes, azaz 8,5 literes Jon Kaase Boss V8 aggregátot találunk, amely 700 lóerőt termel meg a főtengelyen. Az erő egy hatgangos Tremec kézi váltón és QA1 karbon hajtótengelyen keresztül jut el a hátsó kerekekhez. A dühös hangzásról egyedi Flowmaster kipufogórendszer gondoskodik.

A masina kordában tartása elsősorban a sofőr feladata, de sokat segít benne a Detroit Speed Engineering alumínium első és hátsó futómű, a RideTech rugóstagok, továbbá a Detroit Speed első és hátsó toronymerevítők. A fékteljesítmény is kiemelkedő a Baer 6S Extreme szettje révén.

A 69-es Mach 1 lenyűgözően néz ki, ami nem kis mértékben a BASF Big Boss kék festésnek köszönhető. Az eredetihez megszólalásig hasonlító kék árnyalatot pedig motorsport inspirálta szürke matricázással fejelték meg, ami reemkül passzol hozzá.

Az utastérben színtiszta versenyhangulat uralkodik, és minden egyedi építésű. A műszerfalra egyedi grafikájú körműszerek és billenőkapcsolók költöztek, a sofőr pedig Recaro székben ülhet és Momo kormányt forgathat. Azért beépítettek légkondicionálót és Kicker audiorendszert is.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/