/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Kemény offroadert faragott a G-osztályból a Brabus

2019. október 29. 19:10   |   DG
címkék:  

A Mercedes-Benz modellek világszerte legnagyobb nemesítője, a Brabus offroad csomagot adott ki az új G-osztályhoz, amely tovább fokozza az ikonikus modell terepjáróképességét. Kiszélesített és emelt karosszéria, vaskos terepabroncsok, kiegészítő fényszórók, csörlő, robusztus fém tetőcsomagtartó és persze motortuning alkotja a csomagot, amitől a G-osztály még ütőképesebbé vált a kiépített utaktól távol is.

A Brabus Adventure csomagjával felvértezett G-osztály igen impozánsan fest. Szélesebb, brutálisabb frontot kapott nagyobb légbeömlőkkel, gallyráccsal és csörlővel, amely az igazán szorult helyzetekből is kisegíti az autót. Alulra matt lakkal bevont karbon alvázvédőt illesztettek, s a motorháztetőt is kicserélték egy komolyabb, matt felületű szénszálas darabra. A szélvédő fölé karbon szélterelő került fel, kiegészítő szpotlámpákkal, amelyek éjszaka tökéletesen megvilágítják az utat. A tetőre masszív fém csomagtartót szereltek, amelyet egy hátsó létrán keresztül lehet megközelíteni.

A Widestar kerékjárati ívek összesen 10 centiméterrel szélesítik ki az autót, amely alatt a gyárinál szélesebb kerekek forognak. A 9,5 x 20 colos Monoblock R felnikre 285/55 méretű BF Goodrich sárgumikat húztak. Az autó hátulján rögzítették a pótkereket, mégpedig egy különleges, szénszálas, oldalra nyíló tartóval. A lökhárító is egyedi darab, a közepén ugyancsak karbon védőelemmel.

Emellett a Brabus mérnökei speciális, állítható sportrugókkal egészítették ki az elektronikusan vezérelt, állítható magasságú felfüggesztést, így a G-Mercedes nehéz körülmények között 4 centiméterrel meg tudja növelni a hasmagasságát. Nyomatékból is több áll rendelkezésre, ugyanis a turbódízel motorhoz is hozzányúltak.

A közvetlen befecskendezéses, 3 literes soros hathengeres gázolajos egység teljesítményét egy külső vezérlőmodul segítségével 44 lóerővel fejelték meg, amivel párhuzamosan a nyomaték 60 Nm-rel gyarapodott. A G 350 d modell így 330 lóerőt ad le 4400-as fordulatszámon és 690 Nm nyomatékot szolgáltat már 2500-as fordulaton. A tuningolt G-osztály még 100 százalékos emelkedőn is felkapaszkodik különösebb erőfeszítés nélkül. Aszfalton, álló helyzetből 7,2 másodperc alatt éri el a százas tempót, a végsebessége pedig 202 km/óra.

A bottropi nemesítő híres a csúcsminőségű, rendkívül ízlésesen berendezett belső tereiről; a G-osztály Adventure esetében most csak a széria kárpitozást javították fel. Mondanunk sem kell, hogy a végeredmény ezúttal is lenyűgöző. Az ülések középső részeit nyílmintázatú steppeléssel dobták fel, s hogy még dekoratívabb legyen az összkép, fehér szegélyezést és díszvarrást alkalmaztak. A pontot az i-re az alumínium komponensek teszik fel, mint a pedálok, a váltófülek és az ajtózáró gombok.

A Brabus Adventure termékskálája elérhető a G-osztály összes modellvariánsához.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/