/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Egy kis kozmetika után szebb lett a BMW M3/M4

2022. november 05. 14:30   |   Demcsák Gergely
címkék:  

A BMW M3/M4 modellpáros már csaknem két éve piacon van, a nemesítő cégek különböző megoldásaikkal azóta igyekeznek „helyrehozni” a megosztó kinézetű veséket. Az amerikai Adro most megadta a kompakt sportautó-párosnak az őket megillető korai faceliftet; s az eredmény igen lenyűgöző lett.

Az Adro jellemzően elérhető árú sportautókhoz készít széles karbon karosszériakészleteket, az M3/M4 páros esetében azonban az új orrkialakításra is időt fordított. Laposabb és sarkosabb frontrészt alakított ki, kisebb és szélesebb vesékkel, továbbá egy komplett szénszálas aerodinamikai szettet alkotott a hátsókerék-hajtású gépekhez.

Más tunerekkel ellentétben az Adro teljesen új lökhárítót tervezett a BMW M3/M4 modellpároshoz. A széria darabbal való közvetlen összehasonlítás mutatja, hogy az Adro lökhárítója tiszteletben tartja a BMW formanyelvét, a gyári rögzítési pontokhoz csatlakozik és a különböző szenzorokat is fogadja, ám szélesebb és laposabb annál, átrajzolva a kocsi arcát. A megosztó kinézetű, mélyre nyúló vesék immár 10 százalékkal kisebbek, emellett alacsonyabbak és szélesebbek, s távolabb is vannak egymástól. Az alsó légbeömlőket is átrajzolták, agresszívabb légterelőkkel látták el, alulra pedig plusz toldatot illesztettek.

Az új dizájn szélesebbnek és egzotikusabbnak láttatja a BMW sportautóit. Az új front tökéletesen passzol az M3 és M4 normál és Competition változataira, de gond nélkül feltehető az M4 CSL modellre is. Az aerodinamikai csomag része emellett a szénszálas küszöbtoldatok, az egyedi diffúzor és a hattyúnyakú hátsó légterelő szárny, ami az M4 kiváltsága. Az ültetett futómű és a kerékgarnitúra feláras tételek.

Az Adro csomagjával felöltöztetett BMW M3/M4 a SEMA Show-n debütált és már elérhető. Az árakat is közzétették: az első lökhárító 3 100, az alsó splitter 700, a küszöbök 1 900, a diffúzor és a hattyúnyakú hátsó szárny pedig darabonként 3 100 dollárba kerülnek. A bajor sportgépeket átformáló készlet tehát 11 900 dolláros kiadást jelent.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/