/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Maserati Levante a Novitectől

2020. március 31. 20:20   |   Autoblog
címkék:  

Az olasz luxusautók világhíres nemesítője, a német Novitec kezelésbe vette a Maserati Levantét és még izgalmasabbá varázsolta. Szélesítő karosszériakészlettel és új kerekekkel látta el, a teljesítményét pedig feljebb tekerte.

A Ferrari, Lamborghini és McLaren modellek kiszélesített verzióival a Novitec rendszeresen lenyűgözi a közönséget, s most a Maserati SUV-ja is csatlakozott az illusztris társasághoz. Elkészítette a Maserati Levante GranSport, GTS és Trofeo modellekre illeszthető widebody karosszériakészletet, amely elképesztően ütősen fest.

Az Esteso kerékjárati ívszélesítések után a Levante 2,09 méter széles lett; elöl 10, hátul 12 centiméterrel hízott meg. A nyolcdarabos készlet mellé karbon hátsó légterelő és karbon motorháztető betét is választható. A tengelyvégekre királyi méretű, 10 x 22 illetve 12 x 22 colos Esteso felniket csavaroztak, amelyekre 295/30 és 335/25 méretű kaucsukhengereket feszítettek. A kerekek matt vagy fényes fekete kivitelben kérhetők. A tökéletes optikához a 25 mm-es ültetés is hozzájárul, amelyet a légrugós felfüggesztéshez kifejlesztett modullal értek el.

A motort sem hagyták parlagon, a mérnökök szoftveres beavatkozással növelték meg mind a dízel-, mind a benzinmotorok teljesítményét. A hathengeres common rail turbódízel 275 lóerejéből 322-t csiholtak, amivel párhuzamosan a nyomaték 680 Nm-re gyarapodott. A dízel Levante így 6,2 másodperc alatt ugrik százra. Ugyancsak külső vezérlőmodul segítségével az ikerturbós V6-os benzinmotor teljesítményét is feltornászták.

A Levante S 494 lóerős lett, a nyomatéka pedig 660 Nm-re emelkedett. A nulla-százas sprint mindössze 4,8 másodpercet vesz igénybe, a csúcssebesség pedig 272 km/óra. A Levante Trofeo csúcsváltozat 3,8 literes ikerturbós V8-as aggregátjából pedig 44 lóerővel és 90 Nm-rel többet sajtoltak ki. A gép most tekintélye 624 lóerőt ad le 7700-as fordulaton, maximális forgatónyomatéka pedig 820 Nm, amely a 2200-3400-as fordulatszám-tartományban áll rendelkezésre. A tuningolt Trofeo modell 3,8 másodperc alatt abszolválja a százas sprintet, a vége pedig 309 km/óránál van, ami azt jelenti, hogy jelenleg nincsen nála gyorsabb szabadidőautó.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/