/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Még izgalmasabbá tette a Lamborghini Urust a Novitec

2019. szeptember 13. 19:30   |   DG
címkék:  

A Novitec már évek óta a világ vezető Lamborghini nemesítőjének számít. Az Aventador és a Huracan után a figyelmük pedig most az Urusra, az olasz gyártó SUV-modelljére összpontosult. Rendkívül látványosan átfaragták a karosszériáját, közelebb engedték a földhöz és persze a motorral is törődtek, csaknem 800 lóerőt hoztak ki belőle.

650 lóerejével a Lamborghini Urus valódi szuper-SUV, de természetesen előcsalogatható nagyobb ménes is belőle. A Novitec három lépcsőben emelte meg a 4 literes ikerturbós V8-as teljesítményét, a vége csaknem 800 lóerő lett. Hengersoronként egy elektronikus vezérlőmodult telepítettek a motorra, amely átkalibrálta a befecskendezés, a töltőnyomás és a gyújtás térképet. Optimalizált öblítésű kipufogórendszert is installáltak a kocsi alá, 100-cellás fémkatalizátorokkal és aktív pillangószelepekkel. A harmadik szinten az Urus 782 lóerőt és 1032 Nm nyomatékot présel ki magából. A nyolcgangos automataváltóval és az összkerékhajtással a nulla-százas sprint csak 3,3 másodpercig tart, a csúcssebesség pedig 310 km/óra.

Az Urus kinézetével is törődtek és szokás szerint lenyűgöző kiállású, rendkívül ütős tuningautót faragtak belőle. Esteso-ra keresztelt widebody készlettel látták el, amelyet szélcsatornában teszteltek. A konverziós készlet 14 részből áll és még látványosabbá teszi az Urus megjelenését. A kerékjárat-szélesítések elöl 10, hátul 12 centiméterrel bővítik a kocsi szélességét, az Urus csípője így 2,13 méter széles! A widebody készlet mellé rendelhető speciális Novitec motorháztető is, akár full karbon kivitelben.

A Lamborghini szuper-SUV alatt testre szabott kerekek forognak, amelyeket az amerikai Vossennel közösen fejlesztettek ki. A kovácsolt NL4 görgők elöl 10,5 x 23, hátul királyi 12 x 23 col méretűek, és 285/35, illetve 325/30 méretű Pirelli abroncsokat viselnek. A gumik és a sárvédők pereme közti űrt ültetőmodul tünteti el, az adaptív légrugózáshoz írt modul 25 mm-rel csökkenti a hasmagasságot.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/