/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Nem hivatalos BMW M3 kombi az Alpinától

2019. szeptember 16. 19:40   |   Autoblog
címkék:  

A Frankfurti Autószalonon bemutatott új Alpina B3 Touring az eszményi kombi karosszériás BMW sportmodell, adottságai pontosan olyanok, mint egy képzeletbeli új M3 kombinak lennének. A kivételes szépségű és minőségű járműben ugyanis a BMW 3 literes biturbó erőforrása dolgozik 462 lóerővel, amely mind a négy keréknek átadja az erejét.

A káprázatos Alpina zöld színben pompázó és a klasszikus 20-küllős Alpina felnikre támasztott B3 Touringnál aligha létezik vonzóbb kombi a piacon. A csupán diszkréten átrajzolt lökhárítókkal bíró, hátul krómozott kipufogóvégeket villantó B3 Touring beillene gyári csúcsváltozatnak is.

Az utastérben is megtaláljuk a kisszériás gyártó jellegzetes stíluselemeit, mint az egyedi sportkormány, az Alpina feliratos küszöblécek, valamint az első osztályú, Lavalina steppelt bőrkárpitozás hímzett logókkal.

A 19 colos, 5×4 küllős Alpina Dynamic vagy a 20 colos, húszküllős Alpina Classic kerekeken futó kocsi speciális sport felfüggesztésen nyugszik, amely javítja az úttartást és az irányíthatóságot. Az adaptív lengéscsillapítókkal szerelt felfüggesztés három különböző üzemmódot is felkínál a vezetőnek (Comfort, Comfort+, Sport). Ugyanezek az üzemmódok a változtatható áttételű, sebességfüggő kormányzásnál is rendelkezésre állnak. A fékrendszert is feljavították, elöl immár 395 mm átmérőjű tárcsákat szorítanak 4-dugattyús nyergek, a hátsó tárcsák mérete pedig 345 mm-re nőtt. A féknyergeket Alpina kékre festették.

A B3 Touring összkerékhajtása révén nagy biztonsági tartalékokkal bír. A rendszer folyamatosan variálja a nyomatékelosztást a tengelyek között, de az Alpina-specifikus hangolással rendelkező rendszer az esetek többségében a hátsó kerekre juttat több nyomatékot. A kocsiba ráadásul hátsó zárható differenciálművet is építettek, amely tovább javítja az agilitást és a kanyarvételi képességeket.

Az Alpina B3 Touringban a BMW legújabb generációs, közvetlen befecskendezéses biturbó soros hathengeres erőforrását találjuk, amely 462 lóerőt és 700 Nm nyomatékot állít a pilóta szolgálatába. A maximális nyomaték már 3000-es fordulatszámon elérhető. Bár az Alpina nem közölt pontos adatokat, a nulla-százas gyorsulás 4 másodperc alattira tehető, a végsebesség pedig 300 km/óra fölött van. A motorhoz az Alpina által egyedileg kalibrált nyolcfokozatú ZF automataváltó tartozik, amely a szokásosnál még fürgébben kapcsolja a fokozatokat és számtalan üzemmódja van. Rajtprogramot is építettek bele.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/