/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Nincs ennél betegebb Dodge Charger

2019. november 09. 18:10   |   DG
címkék:  

A SpeedKore Dodge Chargere mögött elbújhat minden szupersportkocsi, de a hiperautóknak is igyekezniük kell, ha ennek a szörnyetegnek a nyomába akarnak érni. Az összkerékhajtású, karbontestű Chargerben ugyanis a Demon 6,2 literes V8-as motorját találjuk, 1546 lóerősre felhúzva.

A SpeedKore elképesztően ütős és méregerős kreációkkal írta be magát a járműépítők könyvébe. Alkotásaik karosszériája nagy részben vagy teljesen szénszálas műanyagból faragott, rengeteg egyedi megoldás fedezhető fel rajtuk, a géptető alatt pedig jellemzően négyszámjegyű lóerőt termelő blokk lakik. A Las Vegas-i SEMA Show-ra begurított Dodge Charger is jóval 1000 lóerő fölött teljesít.

Az építők egy Dodge Charger Pursuit modellből indultak ki, hiszen azt egy 6,2 literes V8-as Hemi Demon erőforrás hajtja. Az elérendő teljesítmény tudatában azonban levették róla a kompresszort és inkább két turbófeltöltőt aggattak rá. A motor legfontosabb alkatrészeit is nagyobb teherbírásúra cserélték, a blokk többek között új hengerfejeket, új befecskendezőket, egyedi szívórendszert és speciális Magnaflow kipufogórendszert kapott. Utóbbi azért érdekes, mert pályahasználatnál a gázok közvetlenül az első lökhárítón át távoznak, míg normál üzemben a hagyományos módon, egy Competition Series rendszeren keresztül jutnak a szabadba.

A SpeedKore Charger 1546 lóerőt termel meg a főtengelyen, amely egy Hellraiser Performance váltóművön és karbon hajtótengelyeken keresztül szabadul rá a négy kerékre. Ugyanis a Charger négykerék-hajtású, ami jelen esetben létszükséglet.

Az erőátvitelt érintő fejlesztések mellett a Charger komplett szénszálas widebody karosszériát kapott, amely a SpeedKore specialitása és jellemzően több száz kilogrammal mérsékli az adott kocsi tömegét. A készlet új lökhárítókat, új kerékjárati íveket, új küszöbidomokat, továbbá karbon motorháztetőt, hátsó szárnyat és diffúzort tartalmaz. A szedán 17 colos Bogart felnikre feszített 305/45 méretű Mickey Thompson ET Street abroncsokon gördül.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/