/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Novitec Ferrari 812 GTS

2021. február 21. 13:50   |   Demcsák Gergely
címkék:  

A Ferrari orrmotoros gran turismója, a 812 Superfast nyitható tetős kivitelben is elérhető. Ez az exkluzív 812 GTS, amely igény szerint még tovább nemesíthető, kizárólag a Novitecnél. A karbon karosszériakiegészítők és a high-tech könnyűfém felnik mellett a motortuning is a kínálat része.

A Novitec tervezői nyers karbon aerodinamikai komponensekkel öltöztették fel a Ferrarit, amelyek a szélcsatornás teszteknek köszönhetően kézzelfogható előnyökkel is járnak, nagy sebességnél fokozzák az autó stabilitását. A gyári első kötényre plusz toldatot erősítettek fel, amely mérsékli az első tengelyre ható felhajtóerőt. Mindezt a középső légbeömlő keretéből kiinduló két légterelő egészíti ki, amelyek ugyancsak jó hatással vannak a stabilitásra.

A kerékjáratok közötti légáramlatokat az új küszöbidomok simítják el és még sportosabbá teszik a kocsi megjelenését. A far háromrészes élspoilerrel gazdagodott, s az alsó szoknya is átalakult. Ezenkívül akadnak még új karbon elemek a karosszérián, mint például a motorháztető légszívó nyílásai, az oldalsó kopoltyúk és a tükörházak.

A Novitec 812 GTS lenyűgöző megjelenésében az egyedi könnyűfém kerekek is szerepet játszanak. A Vossennel együttműködésben kifejlesztett kovácsolt, öt duplaküllős NF 10 felnik elöl 10 x 21, hátul 12,5 x 22 hüvelyk méretűek és 275/30/21, illetve 335/25/22 méretű gumikat viselnek. A Ferrari viszonylag komoly ültetést is kapott, a sportrugók 35 mm-rel engedik lejjebb az autó tömegközéppontját. Annak érdekében, hogy a fekvőrendőrök és a rámpák ne jelentsenek megoldhatatlan feladatot, a szakemberek egy hidraulikus emelőrendszert is beépítettek, amely gombnyomásra 4 cm-rel megemeli a kocsi elejét.

A nyitható keménytetős 812 GTS 6,5 literes V12-es szívómotorját sem hagyták érintetlenül a Novitec munkatársai. A magas fordulatú, kihegyezett V12-esből egy nagyteljesítményű kipufogórendszerrel és sport katalizátorokkal sikerült még néhány lóerőt kisajtolniuk. A 800-ból 840 lóerő lett 8750-es fordulatszámon, a forgatónyomaték pedig 751 Nm-re emelkedett 7300-as fordulaton. A beavatkozás hatására a nulla-százas gyorsulás 2,8 másodpercre csökkent, a végsebesség pedig 345 km/órára gyarapodott.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/