/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Novitec McLaren 570S

2016. november 29. 19:30   |   Autoblog
címkék:  

A német Novitec csoport az exkluzív autók első számú nemesítőjévé nőtte ki magát az utóbbi években. A Ferrari, a Maserati, a Lamborghini, sőt, a Rolls-Royce modelljeit is a legnagyobb hozzáértéssel varázsolja egyedivé, olykor autóipari műalkotásokat hozva létre. A cég pedig most a McLaren márkát is felvette a portfóliójába. Komplett átalakító csomagot készítettek a legkisebb, 570S modellhez.

A Novitec mindenekelőtt az 570S külsejét tette még vonzóbbá, szem előtt tartva, hogy egy bitang gyors szuperautóról van szó, ahol az aerodinamikai hatékonyság kulcsfontosságú. Nem csapta össze a munkát, kiterjedt szélcsatornás teszteket folytatott, majd előállt az 570S-hez tervezett szénszálas karosszéria kiegészítőkkel.

Előre új toldatot illesztett, ami csökkenti az első tengelyre ható felhajtóerőt, emellett pedig megváltoztatja a McLaren ábrázatát. Oldalra saját küszöbidomait szerelte fel, amelyek alacsonyabbnak láttatják az autót. Ezen kívül az oldalsó légbeömlő nyílások köré új keretet építettek, amelyek a menetszelet még pontosabban terelik. A far egy karbon hátsó szárnnyal gazdagodott, ami formájával követi a sportkocsi hátsó vonalait és növeli a hátsó tengelyen kialakuló leszorítóerőt. Új elemek a lökhárító szélső terelőlapjai, valamint a dupla airbox-szal készült motorházfedél, amely ugyancsak optimalizálja a légáramlást.

A McLarenhez új felniket is terveztek házon belül; az MC1 nevű görgők kovácsolt alumíniumból készültek, kellőképpen könnyűek és erősek. Elöl 9 x 20, hátul 11 x 21 hüvelykes méretben kerültek fel az autóra, 235/30 és 305/30 méretű abroncsokkal. Sportrugókkal a hasmagasságot is csökkentették, mégpedig 30 mm-rel.

A 3,8 literes biturbó V8-as benzinmotor remek tuningalap, gyakorlatilag ez hajtja az összes McLaren modellt, különböző hangolással. Az 570S-ben az aggregát “mindössze” 570 lóerős, de a Novitec három lépcsőben megnövelte a teljesítményét. A plusz teljesítmény a két N-Tronic modul esetében gombnyomásra hívható elő a középkonzolról, míg a harmadik, plug-and-play külső vezérlőegységes megoldásnál mindig jelen van. Utóbbi az Inconel verseny kipufogórendszerrel együtt 76 lóerőt és 92 Nm nyomatékot sajtol ki az erőforrásból. 646 lóerő és 692 Nm nyomaték mérhető a főtengelyen, ami 3 másodperces százas sprintet és 335 km/órás végsebességet eredményez.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/