/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Novitec McLaren 720S

2018. augusztus 21. 17:50   |   DG
címkék:  

A szupersportautók magas szintű nemesítésével foglalkozó német Novitec Ferrari átalakításokkal alapozta meg hírnevét, de hamar felvette a repertoárjába a Lamborghini és a Maserati márkákat is. Újabban a McLaren modelljeit is teljes körű kezelésben részesíti; íme egy 806 lóerős 720S.

A McLaren fantasztikus 720S modelljét nem kell bemutatni, elképesztő gyorsaságával hamar legendássá vált. A gyorsulási versenyeket rendre megnyeri, még a 770 lóerős Tesla Model S P100D sem tudott rajta kifogni. A Novitec pedig most a hiperautók táborába emelte a gépet, különböző fogásokkal 806 lóerős teljesítményt hozott ki belőle, egyaránt tovább javítva a gyorsulást és a végsebességet.

Az ügyfél három fázisban emeltetheti a teljesítményt, mégpedig a Novitec speciális külső vezérlőmoduljával. Mivel a 720S hengersoronként egy vezérlőegységet alkalmaz, így két darab N-Tronic modulra van szükség. Az egyes szintű tuning 773 lóerőre gyarapítja az ikerturbós V8-as teljesítményét, 849 Nm-es nyomaték kíséretében. A kettes szintű tuning már 806 lóerőt hoz ki a blokkból 6700-as fordulaton, a nyomatékot pedig 878 Nm-re tornássza fel 6300-as fordulatnál. Ez esetben a kocsi verseny kipufogórendszert is kap, katalizátor megkerülő csövel.

A hármas szintű konverzió olyan, mint a kettes, ám többe kerül, mert 100-cellás fém sportkatalizátorokat tartalmaz és a német TÜV áldását is élvezi. A 720S így 791 lóerőt 863 Nm nyomatékot mozgósít. A verseny kipufogórendszert a kuncsaft egyébként kérheti rozsdamentes acélból vagy Inconelből (nikkel-króm ötvözet), pillangószeleppel vagy anélkül. A 806 lovas 720S rakéta módjára gyorsul, 2,7 szekundum alatt százon van, 7,5 másodperc alatt eléri a kétszázas tempót, a végsebessége pedig 346 km/óra.

A Novitec természetesen a karosszériát sem hagyta érintetlenül; egyik specialitása éppen a diszkrét, ámde hatásos optikai tuning. A leszorítóerőt növelő, szénszálas aerodinamikai készletet tervezett a McLarenhez, melynek elemei az új első szoknya alsó toldattal, az oldalsó légterelők és küszöbidomok, a hátsó lökhárító diffúzorral, továbbá egy Gurney terelőlappal megspékelt hátsó szárny. A szénszálas csomagot olyan ízléses apróságok egészítik ki, mint az első géptető légbeömlői, a motortakaró elem, a fényszórók betétjei, a küszöbborítások és a tükörházak.

A kerékjáratokat kovácsolt MC1 könnyűfém felnik töltik ki, elöl 9 x 20, hátul 12 x 21-es méretben, erősítve az ék alakot. A szuperkönnyű görgők többféle színben és felületkezeléssel érhetők el, kívánságra 255/30 és 325/25 méretű gumigarnitúrával együtt. A tökéletes kiállásról ültetőrugók és elöl 22, hátul 30 mm-es távtartók gondoskodnak.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/