/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Novitec Rosso Ferrari 488 GTB

2016. június 08. 18:30   |   Autoblog
címkék:  

A Ferrarikat nemesítő Novitec Rosso bemutatta szaktudását a legfrissebb maranellói sportautón, a 488 GTB-n. A tőle megszokott alapossággal nyúlt az autóhoz és fantasztikusat alkotott. A szénszálas aerodinamikai kiegészítők felszerelése mellett módosította a futóművet, a belső teret és felerősítette a motort is.

A Novitec Rosso a “még egy csúcs sportautóban sem lehet elegendő lóerő” jelmondatból kiindulva először a motorral foglalkozott behatóan. Több lépcsőben emelte a 3,9 literes biturbó V8-as motor teljesítményét, ráadásul úgy, hogy a plusz lóerők elegánsan, a kormány Manettino kapcsolójával hívhatók elő.

A N-Tronic elektronikus modul eltérő befecskendezés és gyújtás térképet, továbbá megemelt turbónyomást ír elő az erőforrásnak, amely így maximálisan 102 lóerővel és 132 Nm-rel többet tud kihozni magából. 772 lóerő (7950 ford./percnél) és 892 Nm nyomaték (3250 ford./percnél) termelődik a főtengelyen, ami káprázatos menetteljesítményeket eredményez. Álló helyzetból a 488 GTB 2,8 másodperc alatt katapultál 100 km/órára, a végsebessége pedig 342 km/órára emelkedett. Ajánlott sportkipufogó felszerelése is, amelyet akár a Formula 1-ben használatos Inconel anyagból is elkészítenek 100 cellás sportkatalizátorokkal.

A motorban rejlő potenciál kiaknázása után a szakemberek a karosszéria vadításával foglalkoztak. Egyedi aerodinamikai komponensekkel egészítették ki a karosszériát, így a kocsi nemcsak dögösebb lett, de nagy sebességnél jobban is tapad az útra. Az első lökhárítóra oldalsó terelőlapokkal rendelkező splittert illesztettek, majd egyedi küszöbidomokat szereltek fel. Hátul fix légterelő szárny és módosított diffúzor gondoskodik a nagyobb leszorítóerőről. A külső dizájn csomagot a karbonkeretes hátsó lámpák és középső szellőző, továbbá a fekete irányjelzők és harmadik féklámpa teszik teljessé.

Mindezek után megfelelő kerekeket kellett találni a sárga sportautóhoz. A választás az NF4 fantázianevű kovácsolt szettre esett, amely 21 hüvelykes méretben került fel az olasz gépre. Az elöl 9, hátul 12 col széles görgők 255/30, illetve 325/25 méretű abroncsokat hordanak. A látvány azonban tovább fokozható a képeken is látható NF7 garnitúrával, ami tengelyenként eltérő méretezéssel az autó ék alakját is hangsúlyozza. Ez esetben a hátsó abroncsok jelzése 335/25 ZR 22. A szakemberek emellett egy különleges hidraulikus felfüggesztést is beépítettek az autóba, amely 35 mm-es ültetést eredményez. A városi manőverezést első tengelyemelő rendszer könnyíti meg, fekvőrendőrökön való áthajtáskor például 4 centiméterrel emelhető fel a kocsi orra.

A Novitec Rosso a beltérben is minden kívánságot teljesít, legyen az komplett újrakárpitozás, vagy egyedi kiegészítők, mint például a gyárinál hosszabb szénszálas váltófülek.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/